klimu jsem vyčistil pěnovým sprejem a výsledek je tak na 95%. Až to budu dělat příště, tak i s výměnou kabinového filtru (teď už na něj prdim

). K výparníku jsem se dostal přes čidlo teploty a celý postup čištění je tak docela jednoduchý.
1) vyndat kabinový filtr (za schránkou spolujezdce)
2) vyndat čidlo teploty (viz foto). Nachází se vedle levé nohy spolujezdce a demontáž se provádí pootočením o cca 30° proti směru hodinových ručiček
3) Do otvoru po čidlu nastříkat pěnový čistič - např. CRC AIRCO CLEANER 400 ml (235kč). Stačí podle mě tak půlka plechovky.
4) čistič můžeme nastříkat i do výdechů klimatizace, ale řekl bych, že je to skoro zbytečné.
5) přípravek necháme 15 minut působit (měl by začít odkapávat pod autem z hadičky na kondenzát)
6) zapneme klimatizaci na max chlazení na dalších 15 minut.
7) auto necháme vyvětrat (druhý den, již "vůně" čističe není skoro cítit)
8) nainstalujeme nový kabinový filtr - napč. CORTECO 80000813 (239kč)
PS. přestože je uhlíkový filtr jen o 100kč dražší, tak je podle mě zbytečný, protože funkce "čištění smradu" zvenku vydrží jen krátkou dobu.
