Caute.Presne tento problem som riesil aj ja, asi 2 mesiace som sa rozhodoval a porovnaval kedze kupa noveho auta je nemala investicia ktoru som dlho zvazoval

.povodne som chcel 1-2 rocny ceed sw 1.6crdi ale po viacerych skusenostiach s dieslovymi motormi som sa nakoniec rozhodol pre benzin 1.6 GDI a nie jazdenku ale cisto nove.mal som 2 roky OII 2.0TDI (215.000-267.000km)s ktorou som bol spokojny no radsej som ju predal ked sa ozvala prva tryska(new 500€ kus) a zvuky z dvojhmotneho zotrvaku.tiez som riesil repas turba vymenu zhavicov a pod.

.Ano malo uz dost nabehane no chcem tym povedat ze diesel ma podstatne vacsie naklady ako benzin a pokial nemienis to auto vymenit po 5-7rokoch a ozaj najazdis tych 15tkm rocne tak kratke trasy tak nemas nad cim rozmyslat.GDI ma u nas v SVK vyslo o 2.000€ menej ako 1.6CRDI kedze moja vybava sa nedala kombinovat s 1.4CRDI.Som narocny na vybavu aj preto som volil GDI a radsej som investoval do vyssej vybavy.Diesel je sice vykonnejsi,pruznejsi no na druhej strane benzin kuri na druhom semafore neriesis trysky(pokial nepojdes do GDI),zotrvak,zhavice(podstatne drahsie ako sviecky),turbo a hlavne neslavne DPF(aj ked ma znami predajca presviecal ze na Kiach sa nezanasaju tak ako u VW Group) a nakoniec ak chces spotrebu daj to na plyn co mam v plane aj ja po cca 4 rokoch kym sa to zdokonali pre GDI.