Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
7let je super, kdyz se ti rozbije neco hodne draheho, ale v pripade bezproblemovych aut maji z tebe vlastne jisty prijem
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
No asi kdyby si mysleli, že na tom prodělají, tak by to nedělali. Otázka je, jestli si to myslej dobře. Za mně- pokud to bude fungovat, radši budu jezdit a tošku připlatím, než každou chvíli něco řešit a stát v servisu.
V daném grafu jaksi chybí podstatné info a to kolik ti motoristi průměrně po těch 4 letech nechali v servisech peněz za opravy... garančka je jedna věc, ale opravy po záruce je věc jiná a prdel to teda není Příklad: Octávka či Rapid se zárukou 2 roky jsou ty další 2 roky bez ochrany a představa, že Škoda je bezproblémové auto je totálně zcestná hold opět placené PR stylem nezávislého článku...
Tony aka FUCKER LUCKER in CoD World and LUCKER1984 in WoT Kia cee´d 1,6 CRDi EX+ najeto 118 000 km
Aby ne, kdyz jim asi kvuli slibovanym delsim zarukam ubyvaji zakaznici
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Dlouhodobá záruka se vyplatí jen v případě vážné a drahé závady. Já měl záruku u Soriho tři roky a to stačilo na porodní bolesti a musím uznat že Kia to řešila ochotně a dobře. Nyní již musím spoléhat na sebe, ale zato mám volbu v nákupu spotřebního materiálu i dílů na netu a to za velice dobré ceny. Třeba uvedu příklad kdy celej kompletní motor Sorenta stojí v Holandsku 5750 Eur včetně daně 21% a servisy ho nabízí za dvojnásobnou cenu a někdy i více než dvojnásobnou cenu. Takže to je příklad kdy i totální závada se dá ekonomicky zvládnout. Servisní prohlídky jsou u Sorenta dost drahý a jsou po 15 Tkm ( cca 12 tisíc Kč). Takže se dá šetřit na horší časy svépomocí a mám taky doživotní záruku na to co si sám na autě udělám .
Cena povinných servisních prohlídek se musí připočítat k ceně vozu. Dlouhá záruka má ovšem kromě rozložení příjmu výrobce do delšího období a optického snížení ceny vozu ještě další marketingový efekt: Člověk si asi raději koupí auto od výrobce, který si věří, že jeho auto vydrží déle než konkurence.
Jenže sehnat v dnešní době kvalitní auto je problém. Jak se začalo šetřit v automobilovém průmyslu tak jde kvalita dolů. Sleduju to u Škody Octavia III která je na první pohled postižená úsporama a začíná se projevovat zvýšená poruchovost zánovních aut. Nedokáži si představit ty náklady na opravy po skončení záruky. To bude lepší pak hodit ze skály.