

mouzi píše:Podle me je nesmysl mit na napravach rozdilne tlaky v pneu. Pneumatiky se maji plnit na tlak, ktery je uveden na stitku a to je stejne vpredu i vzadu. Auto je konstruovane tak, aby tomu tak bylo, treba ma vpredu tvrdsi tlumice nebo pruziny, ale laborovat s tlaky v pneumatikach je hloupost, protoze to pak muze mit zasadni vliv na jizdni vlastnosti, hlavne pri brzdeni, v zatackach, na mokru apod. Dejme tomu, ze mate na prednich kolech vyssi tlak, protoze mate tezsi motor, ale kdyz kdykoliv nalozite neco do kufru, tak budete prifukovat a pak zase upoustet? To by vas asi brzy prestalo bavit, takze nedofouknete a auto ma pak niz prdel nez predek a veskera aerodynamika a jizdni vlastnosti jdou do haje. To uz si radsi do zadnich pruzin dejte mezizavitove gumy, jak jsem je mel ja na sve Felde kombi a byla to pohodicka![]()
Mexican píše:mouzi píše:Podle me je nesmysl mit na napravach rozdilne tlaky v pneu. Pneumatiky se maji plnit na tlak, ktery je uveden na stitku a to je stejne vpredu i vzadu. Auto je konstruovane tak, aby tomu tak bylo, treba ma vpredu tvrdsi tlumice nebo pruziny, ale laborovat s tlaky v pneumatikach je hloupost, protoze to pak muze mit zasadni vliv na jizdni vlastnosti, hlavne pri brzdeni, v zatackach, na mokru apod. Dejme tomu, ze mate na prednich kolech vyssi tlak, protoze mate tezsi motor, ale kdyz kdykoliv nalozite neco do kufru, tak budete prifukovat a pak zase upoustet? To by vas asi brzy prestalo bavit, takze nedofouknete a auto ma pak niz prdel nez predek a veskera aerodynamika a jizdni vlastnosti jdou do haje. To uz si radsi do zadnich pruzin dejte mezizavitove gumy, jak jsem je mel ja na sve Felde kombi a byla to pohodicka![]()
s nesmyslom hustit pneumatiky podla zatazenia som presiel cca 250 000 km rozny,i autami (z toho 95 000Accentom) so spotrebou o ktorej sa vacsinemoze len snivat. Hnana naprava nad ktorou je motor je logicky viac zatazena ako prazdny kufor, na to aby to clovek pochopil nemusi byt jadrovy fyzik. Ale mate pravdu, robte to co ccete, ved forum je tu na to aby sme sa v konecnom dosledku poplacali po ramenach a robili vsettko tak ako doteraz.
BTW Accent ma v manuale 2,4 vpredu a 2,2 vzadu. A vyrobca doporucuje pri jazde na dialnici prifuknut o 0,1. To len naokraj
Mexican píše:BTW Accent ma v manuale 2,4 vpredu a 2,2 vzadu. A vyrobca doporucuje pri jazde na dialnici prifuknut o 0,1. To len naokraj
Mexican píše:mouzi to aka hmotnost pripada na pneumatiku nevyriesis tlmicmi alebo pruzinami.
Zpět na Podvozek / Řízení / Brzdy
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé