Tím křídlem to není v žádném případě


ferino píše:U nas parkuje aj Mazda 6. To auto nema viac ako 4 roky, ale lemy na vodicovej strane ma tak zhnite, ako favorit. A to je auto o triedu vyssie, drahsie a japonske.
Osobne si myslim, ze pri tom pocte vyrobenych kusov, skor ci neskor k nejakej "chybe na linke" dojst musi. Gausova krivka nepusti. Otazne je, coho sa ta chyba bude tykat.
MAX píše:Můj názor je jednoznačný: V dnešní době, kdy se vyrábí auta s 10ti a vyšší zárukou byse koroze neměla již vyskytovat. Je to prostě nepřípustné v takové konkurenci jaká dneska je. Pokud se chyba vloudí, tak ji prodejce-výrobce musí řešit a né hledat jisté skuliny v záruce, mlžit atd.
Prostě a jasně, přijedu s korozí dveří k prodejci a ten byse mi za to měl ještě omluvit že musím řešit takový problém a né "lišácky" chodit kolem horké kaše.
Tony píše:ferino píše:U nas parkuje aj Mazda 6. To auto nema viac ako 4 roky, ale lemy na vodicovej strane ma tak zhnite, ako favorit. A to je auto o triedu vyssie, drahsie a japonske.
Osobne si myslim, ze pri tom pocte vyrobenych kusov, skor ci neskor k nejakej "chybe na linke" dojst musi. Gausova krivka nepusti. Otazne je, coho sa ta chyba bude tykat.
to je stará věc u 6tek. servisy to hned mění za nové
MAX píše:Můj názor je jednoznačný: V dnešní době, kdy se vyrábí auta s 10ti a vyšší zárukou byse koroze neměla již vyskytovat. Je to prostě nepřípustné v takové konkurenci jaká dneska je. Pokud se chyba vloudí, tak ji prodejce-výrobce musí řešit a né hledat jisté skuliny v záruce, mlžit atd.
Prostě a jasně, přijedu s korozí dveří k prodejci a ten byse mi za to měl ještě omluvit že musím řešit takový problém a né "lišácky" chodit kolem horké kaše.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé