GeneHawkins píše:Klidně nastartuje, slabé místo budou kabely, ne baterka...
Přesně tak, 1.6 benzín mi nemohla nastartovat moji bývalou Fabii 1.9 SDI (45kW) a tak mě napadlo připojit navíc paralelně ještě jedny startovací kabely a s dvěma páry

se už zadařilo. Jinak běžně startuji přes jedny kabely, s Octavií I 1.6 MPI jsem bez problémů rozjel Nissan Patrol, ale jaký byl poměr baterií nevím.
A jednou to byla opravdu krizová situace - vybité auto a nikde nikdo, tak jsem si tu Fabii (74 Ah) staroval !!motorkou!! - baterie 8 Ah

Nutno ale říct, že mám litrovku o výkonu 74kW a startovací proud její baterie je 150A. Při koupě baterie do motorky se totiž berou v potaz i jiné parametry než Ah a Kč. Auta ale zvládnou kde co a tak na autobaterie můžeme narazit i v supermarketech hned vedle regálu s hořčicí
Hlavní je nechat chvilku napojené na nastartovaný stroj a pak točit motor, když druhý sosá
