Lícování dílů, sváry atd....

Diskuze o všem, co nelze zařadit do jiné sekce.
Discussion about everything what has not own section.

Lícování dílů, sváry atd....

Příspěvekod Mareman » 01.11.2013 14:20

Koncernová auta mají mimo škrabky na led ve víčku nádrže ještě další argument proč nevolit korejská auta. A tím jsou nezapravené sváry, spáry mezi díly, respektive nelícování dílů na sebe. Na letošním autosalonu jsem tedy mezi mimo škodovky neviděl žádný zázrak ani třeba u Fordu. U svého nového Carense si nemůžu stěžovat na interiér, tam jsem nic viditelného nenašel, exteriér už je horší. Blatník navazující na nárazník na jedné straně auta má 4mm, na druhé 2 atd. I podběh předních kol je na každé straně napasovaný trochu jinak......trochu jsem to zkoumal po tom jak jsem spadl kolem do díry, nic zásadního, ale určitě mají ještě co dotahovat. Jak jsou na tom ostatní modely vyráběně v Koreji, v Čechám a na Slovensku? Co jsem pochytil, tak méně prodávané modely se budou vyrábět v Korei, mainstream jako Ceed na Slovenku a Venga v čechách. S tím, že údajně korejská výroba má být nekvalitnější, Žilina v normě a Nošovice špatný.....
Carens 2013 - 1,6 GDi Exclusive
Mareman Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 57  Témata: 7
Registrován: 21.10.2013
Bydliště: Brno  Czech Republic (cz)

Kia Carens IV (2013)
20000 km @ 7.5 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Lícování dílů, sváry atd....

Příspěvekod LUKY-007 » 01.11.2013 14:28

Tak sa pridam
Sportage 2013 (Zilina)
- zle napasovana predna kapota - vidiet to najma na miestach pri A stlpikoch a vpredu nad sverlami ako niekde viac niekde menej trci ochranne tesnenie
- zle napasovane kufrove dvere , vidiet rozne velkosti spar
- zadne dvere na strane spolujazdca - uvolnoval sa sroub co drzi pant - 2 x dotihanute uz je pokoj
- na vrchu palubnej dosky pod oknom na jednej strane vidiet trciaci akysi molitan na druhej nie


ked porovnam s Skoda Roomster 2006
- zle napasovana kapota - na jednej strane je nizsie voci blatniku ako na druhej
- neustale sa uvolnujuca skrtuka na pante kufrovych dveri , - dotahovane bezvysledne - sroub dopneny o dvojzlozkove lepidlo na plech a uz to drzi
- palubovka viditelne zle napasovana na jednej strane od stlpika odskok na druhej mensi


obecne vzato myslim ze nikde to neni ruzove, ale skor ma prekvapilo ze sportage za dost vysoku cenu ma take hluposti ako kapota a kufor takto nepresne spasovane a pritom sa to vyraba u nas
nuz .. vsak ani na skoda ani na KIA to vsak nebrani prevadzke auta :tongue:
< Everlasting Impression > < Room4More >
Uživatelský avatar
LUKY-007 Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 289  Témata: 4
Registrován: 11.03.2012
Bydliště: BA  Slovakia (sk)

Re: Lícování dílů, sváry atd....

Příspěvekod Mareman » 01.11.2013 14:42

No já už ohledně škodovky slyšel i názor, že ty auta s vytmelenýma svárama a přesně napasovanýma dílama byly kusy přímo určený pro Autosalon. Viděl jsem video jak se dorovnávají ve fabrice dveře u Dacie a bylo mi z toho slabo :D Je pravda, že na slícování dílu auto nejezdí, ale je škoda když třeba roh nárazníku je na blatník u kola nacpaný tam, že se o něj tře.....na obou stranách. Předpokládám, že tím jak se auto kroutí to bude časem odírat barvu v tom lemu a budou s tím potíže. U svých bývalých aut jsem poměrně dost řešil přes kamaráda lakování různých dílů, tak se dá říct, že nějakou teorii o tom jak má být ošetřený plech, mám. Dost mě překvapuje když tu čtu o tom, že někomu po půl roce kvetou zadní dveře a podobně. Ta karoserie musí být namořená a k tomu aby mohlo něco začít rezavět je zapotřebí buď to aby někde zůstávala nakondenzovaná voda (typicky lemy a prahy), ale to se nestane po půl roce....ten plech totiž prohnije zevnitř a zapravovat na něm něco z venku je o ničem. Druhá možnost je, že je plech odřený ve vrstvách laku, báze a toho mořidla (pozink, plnič atd.), což se nestane samo...........nebo prostě odrbaná výroba, mastný, mokrý plech..... Nechápu to, každopádně to není na přelakování, ale výměnu dílu. Proto to taky ti co se jim to stane chodí na přelakování každý rok. :shock:
Carens 2013 - 1,6 GDi Exclusive
Mareman Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 57  Témata: 7
Registrován: 21.10.2013
Bydliště: Brno  Czech Republic (cz)

Kia Carens IV (2013)
20000 km @ 7.5 l/100km

Re: Lícování dílů, sváry atd....

Příspěvekod Mareman » 01.11.2013 14:46

Citace:
vidiet rozne velkosti spar.........



jaké rozdíly?
Carens 2013 - 1,6 GDi Exclusive
Mareman Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 57  Témata: 7
Registrován: 21.10.2013
Bydliště: Brno  Czech Republic (cz)

Kia Carens IV (2013)
20000 km @ 7.5 l/100km

Re: Lícování dílů, sváry atd....

Příspěvekod Tony » 01.11.2013 15:33

Mareman píše:No já už ohledně škodovky slyšel i názor, že ty auta s vytmelenýma svárama a přesně napasovanýma dílama byly kusy přímo určený pro Autosalon. Viděl jsem video jak se dorovnávají ve fabrice dveře u Dacie a bylo mi z toho slabo :D Je pravda, že na slícování dílu auto nejezdí, ale je škoda když třeba roh nárazníku je na blatník u kola nacpaný tam, že se o něj tře.....na obou stranách. Předpokládám, že tím jak se auto kroutí to bude časem odírat barvu v tom lemu a budou s tím potíže. U svých bývalých aut jsem poměrně dost řešil přes kamaráda lakování různých dílů, tak se dá říct, že nějakou teorii o tom jak má být ošetřený plech, mám. Dost mě překvapuje když tu čtu o tom, že někomu po půl roce kvetou zadní dveře a podobně. Ta karoserie musí být namořená a k tomu aby mohlo něco začít rezavět je zapotřebí buď to aby někde zůstávala nakondenzovaná voda (typicky lemy a prahy), ale to se nestane po půl roce....ten plech totiž prohnije zevnitř a zapravovat na něm něco z venku je o ničem. Druhá možnost je, že je plech odřený ve vrstvách laku, báze a toho mořidla (pozink, plnič atd.), což se nestane samo...........nebo prostě odrbaná výroba, mastný, mokrý plech..... Nechápu to, každopádně to není na přelakování, ale výměnu dílu. Proto to taky ti co se jim to stane chodí na přelakování každý rok. :shock:



já už mám vyměněné dveře od kufra a chystám se na zadní pravé dveře. Tam mi to kvete slušně už nějakou dobu... A to každý rok mám kontrolu kastle a prý je vše OK... :?:
Tony aka FUCKER LUCKER in CoD World and LUCKER1984 in WoT
Kia cee´d 1,6 CRDi EX+
najeto 118 000 km

Uživatelský avatar
Tony Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1637  Témata: 13
Registrován: 16.11.2007
Bydliště: Nošovice  Czech Republic (cz)
6. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd (2007)
118000 km @ 6 l/100km

Re: Lícování dílů, sváry atd....

Příspěvekod Mareman » 01.11.2013 15:52

Citace: já už mám vyměněné dveře od kufra a chystám se na zadní pravé dveře. Tam mi to kvete slušně už nějakou dobu... A to každý rok mám kontrolu kastle a prý je vše OK...

No, já mám s tímto zkušenost se svým minulým autem Hyundai Matrix. Před ním jsem měl Daewoo Lanos, ten má namořenou kastli a i když jsem na něm odřel blatník až na tu antikorozní úpravu, nevím o tom, že by dodnes u 14ti letýho auta byla nějaká koroze. Matrixe jsem kupoval jako 6,5 letý (majitel přede mnou ho kupoval jako jeden z prvních kusů u nás) a už když jsem ho kupoval od něj, mělo to prohnilý prahy durch. Nejdřív jsem to řešil vyvařenímnejvíc exponovaných častí a loni na něj konečně začali vyrábět celý lemy. Už od pátýho roku tomu kvete kapota. Jak je na tom autě zmršená antikorozní úprava, je to víceméně trvale neřešitelný..... Navíc jak jsem psal, ty nejvíc zatížený díly jsou dutiny a kapsy kde se sráží voda uvnitř. Takže je "všechno v pořádku" až do okamžiku kdy to prohnije zevnitř. Pokud máš na pětiletým autě korozi, žádal bych důrazně výměnu dílu......to přelakování nevyřeší.........
Carens 2013 - 1,6 GDi Exclusive
Mareman Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 57  Témata: 7
Registrován: 21.10.2013
Bydliště: Brno  Czech Republic (cz)

Kia Carens IV (2013)
20000 km @ 7.5 l/100km

Re: Lícování dílů, sváry atd....

Příspěvekod Pavka » 01.11.2013 19:01

Spáry a lak!? To korejci a ne jenom oni neví co je!!! :D
Kia Magentis II 2.0 CRDi (2010)
Uživatelský avatar
Pavka Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 255  Témata: 1
Registrován: 28.12.2010
Bydliště: České Budějovice  Czech Republic (cz)
14. sraz Kia-Club.org (1) Sponzor (2)

Kia Magentis/Optima II (2010)
115000 km @ 5.5 l/100km

Re: Lícování dílů, sváry atd....

Příspěvekod Jirka N. » 03.11.2013 11:58

Sorento vyrobené v říjnu 2008 je bezvadně slícovaný a žádné problémy uvnitř. Jen velice tenká vrstva vrchní barvy je problém, jenže to platí všeobecně s nástupem vodou ředitelných barev. Protikorozní ochrana podvozku byla slabá a to z důvodu tehdejší zvyklosti že to na většině světových trhů stačí a v Evropě kde se solí jako o život to snad překlepe záruku díky mohutnosti rámu. Takže u novýho auta jsem postupně nastříkal na celej podvozek cca 17 kg ochranného protikorozního nátěru Tectyl a všechny dutiny ošetřil voskem. Nyní po 100 Tkm je auto jako nový a co je koroze nevím.
Jirka N. Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 245  Témata: 1
Registrován: 26.12.2008
Bydliště: Praha  Czech Republic (cz)

Re: Lícování dílů, sváry atd....

Příspěvekod Tony » 04.11.2013 13:26

@Jirka.N

tady tohle ošetření považuju jako nutnost z výroby. Přece nebudu na novém autě za půl mega stříkat dutiny...?

@Mareman

jasně že budu chtít nový díl. Bez nových dveří neodejdu. Škoda že to nejsou řidičovy :( tam by se mi to hodilo, protože mám otěrovou lištu okousanou od toho moje čokla hloupého :-)
Tím, že to je v pohodě jsem narážel na to, že dělají každý rok kontrolu kastle za nějakých 150 Kč a nikdy nic nenajdou :D
Tony aka FUCKER LUCKER in CoD World and LUCKER1984 in WoT
Kia cee´d 1,6 CRDi EX+
najeto 118 000 km

Uživatelský avatar
Tony Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1637  Témata: 13
Registrován: 16.11.2007
Bydliště: Nošovice  Czech Republic (cz)
6. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd (2007)
118000 km @ 6 l/100km

Re: Lícování dílů, sváry atd....

Příspěvekod Mareman » 04.11.2013 13:42

>> Jirka.N >> Bývalo zvykem, že 10 let na autech žádná viditelná koroze nebyla.......to co tu čtu o korozi po půl roce....nebo o třeba pěti letech je děs a hrůza. Pokud s tím korejci nic neudělají, zase spadnou do toho "korejec až nakonec". K čemu je sebelíp vychytaný auto když bude po pěti letech shnilý :-( A kor u mainstreamu jako Ceed kdy na něm má KIA postavenou existenci, by se to stávat prostě nemělo :shock:
Carens 2013 - 1,6 GDi Exclusive
Mareman Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 57  Témata: 7
Registrován: 21.10.2013
Bydliště: Brno  Czech Republic (cz)

Kia Carens IV (2013)
20000 km @ 7.5 l/100km

Re: Lícování dílů, sváry atd....

Příspěvekod Jirka N. » 04.11.2013 23:25

Nespoléhám na to co mi řekne prodejce, dělám si přehled sám. Dobrej je net a tam se vidí jak si vedou starší auta. Takže jsem viděl rezatý rámy a nápravy Sorent a tím jsem věděl jak postupovat u novýho auta. Pravda je že rám je jako u Avie takže vydrží hodně, ale než bojovat se zarezlýma šroubama a po letech vyvařovat rám tak jsem to tejden celý konzervoval a vyplatilo se do super. Taky když jsem viděl že dutiny neviděly vosk tak jsem vše důkladně prostříkal. Sorento považuji za dlouhodobě perspektivní protože má rám, redukci a závěs na 3,5 tuny. Takové auto se v dnešní době těžko sežene a proto jsem mu věnoval tu počáteční péči a bylo za bezkonkurenční cenu v Bavorsku koupený s maximální výbavou.
Jirka N. Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 245  Témata: 1
Registrován: 26.12.2008
Bydliště: Praha  Czech Republic (cz)


Zpět na Všeobecný pokec / General Discussion

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé