

pawlow píše:Jak tak ctu tvoje prispevky, tak ti rozumim. zklamani nad vykonem jsem mel taky hned po koupi. Je to hodne tezko psat tady na foru, kde se mi zda, ze je hodne clenu vic nez nekritickych ke znacce Kia. Nevim, jestli je to tim, ze se musi casto branit venku posmechum vuci Kia a tak alespon tady zazniva po vetsine nazor, ze Kia je ten nejlepsi motor za nejlepsi penize.
Ty korejsky 1,6 pekelne dobre tahnou od spodu, neni zadnej turboefekt, ale po 3000 otackach proste nejdou dale. Podobne je to ale i u Octavky, Stary dobry TDI, ktery melo papirove nizsi vykon proste jede ve vyssich otackach lip, nez soucasny 1,6 TDI-CR.
Celej vikend jsem ted stravil s cednikem. Kdyz jsem jezdil po Cechach, nikdy nikam nepospichal, tak to bylo i odpovidajici auto, do 100 na okreskach pro predjizdeni ideal, po dalnici "obcas" 160 taky jde. Kdyz ale prejedu na nemecky neomezeny dalnice, tak vidim ten rozdil.
Vim, ze to vetsina tady z fora nerada uslysi, ale se zlatym TDI jsem ve 160 zrychloval a zrychlovalo to do omezovace, do 180 to tahlo jako cert a na nemeckejch dalnicich jsem mohl takhle predjizdet hodne aut. S Kia si od 160 nevyskakuju a to je pro me zklamani.
ceedleguán píše:Jedno je jisté . 94kw musí jezdit líp při stejném voze jako 85kw. A je jedno zda má nebo je bez filtru pevných částic.
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé