@PeterZM: Je jasný, že brzdový kotouč nevyrobí s přesností na tisíciny milimetrů, natož aby ho při montáži s touto přesností slícovali i s nábojem kola. Vždycky tam budou setinky milimetrů. Nicméně to nemá nic společného s odhazováním destiček a
házivost je prostě jen na škodu (tuhle větu by mohl použít Hyundai ve své protiškodovácké reklamě

). Proč se asi uvádí max. limit. V tomto případě by bylo logické uvádět i min. limit házivosti, který by podle některých, zajistil správné odhození destiček. Nic takového ale neexistuje. Navíc každý snad viděl, jak vypadá brzdový kotouč po několika desítkách tisíc kilometrů... Proti novému je o několik milimetrů užší (obroušený) a brzdová destička není CNC soustruh, aby ti zajistila 0,01-0,02mm po celou životnost kotouče. Bavíme se o rozměrech zrnka prachu.
EDIT:
Doporučuji si pročíst např. tento návod:
http://shop.autodilykrc.cz/_obchody/autodilykrc.shop5.cz/soubory/servisni_informace/ferodo_postup_kotouce.pdfI zde, jako jinde, se o házivosti mluví jako o negativu.
Brzdová destička bude s brzdovým kotoučem vždy v alespoň minimálním kontaktu. Gumička na pístku zajistí uvolnění tlaku. Je to jako držet list papíru mezi dvěma prsty.
1) Když použijete minimální tlak, bude vám papír při pohybu mezi prsty jen šustit, ale nic víc nepocítíte - nebrzdíme
2) Lehce zvýšíte tlak prstů na papír, začnou vás pálit prsty, ale s papírem je možné stále pohybovat - přibrzďujeme
3) Vyvinete max. tlak, spálíte si prsty, po chvilce se papír zastaví - plné brzdění