Porucha motoru G4FC-čidlo klikové hřídele P0335

Sekce pro specifické dotazy k vozu cee'd.

Porucha motoru G4FC-čidlo klikové hřídele P0335

Příspěvekod bospol » 01.02.2025 19:18

Dobrý den, mám kia ceed 1,6 cvvt g4fc r.v. 2012. Po opravě hlavy (přetěsnění ventilů, výměna vačky a seřízení ventilových vůlí) se mi podařilo auto jednou nastartovat, ale s chybou čídla otáček klikové hřídele (otáčkoměr na nule a chyba motoru). Jakmile jsem zhasl motor už jsem nenastartoval. Hobby diagnostika hlásila problém s imobilizérem (P1693 MIL obvodu poruchu - blikala kontrolka imobilizéru tak jak nemá když se načte klíček) a čidlo klikového hřídele P0355. Nechal jsem si na řídící jednotku udělat emulátor (prý je to častý problém těchto řídících jednotek - https://eshop.autoelectronic.cz/Kia_Hyu ... eyword=kia).
Imobilizér je nyní ok (kontrolka svítí), ale auto nejde pořád nastartovat-hobby diagnostika hlásí chyba čidla otáček klikové hřídele. Zkusil jsem koupit nové čidlo a jedno z vrakovného auta ale stále nic-snímače fungují, ukazují napětí tak jak mají a mají správný odpor. vedení jsem propípal a signál jde až do řídící jednotky. Známý s Vag diagnostikou nic nenašel a neví proč to hlásí to čidlo. Svíčky jsou suché a nehází to jiskru, v palivové větvi je tlak. Nenašel by se někdo ochotný z okolí Velkého Meziříčí (Vysočina) s Hyundai/Kia diagnostikou, kdo by mi pomohl vyčíst zda tam není nějaká další chyba kterou vag nepřečte? Auto je nepojízdné a vzhledem k svému stáří se mi nechce platit odtahovka a autorizovaný servis s nejistým výsledkem. Moc děkuji za každou případnou radu podnět. Auto mám skoro rok mimo provoz, je v dobrém stavu a je mi líto je kvůli této závadě více méně sešrotovat...

Moc díííky
Luboš
Naposledy upravil bospol dne 13.02.2025 20:25, celkově upraveno 1
bospol Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 15  Témata: 1
Registrován: 18.01.2020
Bydliště: Velké Meziříčí  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Porucha motoru G4FC-čidlo klikové hřídele P0355

Příspěvekod therion » 01.02.2025 19:28

Jestli to spravne chapu, tak rozvody sly pri oprave dolu a stary napinak vcetne retezu zustal puvodni? To neni uplne stastny napad. Hrozi prekoceni racny na napinaku a rozhozeni rozvodu. Rovnez zkontroluj funkcnost sonenoidu nastavovani vacky. Staci privest 12V a musi cvakat.
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1562  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

Re: Porucha motoru G4FC-čidlo klikové hřídele P0335

Příspěvekod bospol » 01.02.2025 22:35

Moc díky za reakci!

Nene, řetěz a napínák jsou nové. Rozvody jsem si dělal a nastavoval sám (nebo byl jsem u toho) takže by to mělo být vše cajk - není to tam jak moc udělat jinak.

Popíšu ještě jak jsem do tohodle mrtvýho stavu došel:

Nechal jsem před 25 000 km dělat hlavu, tzn. ve 130 000km (je to lpg, to jsem zapomněl napsat a ventilový vůle byly na hraně - tak mi udělali tvrdonástřik, přebrousili sedla a nastavili vůle) ale bohužel když jsem se ptal na řetěz tak mi řekli že to je cajk, že vydrží všechno a já to v tý době vzal- páč jsem měl favála a tam to bylo na dosmrti;-) ).
Jenže samozřejmě to nevydrželo a začal asi odcházet napínák (páč řetěz vůči novému je asi max o milimetr delší).
Auto začalo zhasínat po tom co se vypnul sitič...ale jinak po dalším startu už jelo dobře. Pak začala lamda sem tam házet chybu - chudá směs. Tak jsem to dal tam kde mi dělali tu hlavu a oni že na nic nepřišli a vyměnili svíčky (přitom stačilo oddělat to plastový víko hlavy a bylo by hned jasný (práce na 20 minut), že je řetěz volný jak kšandy...a že jsou vymezený vůle a 2 výfukové ventily začínají nedovírat-naštěstí to nepřeskočilo. Na to jsem si teda podle rad přišel teda sám.

Shodil jsem hlavu, nastavil správné vůle těma miskama, které jsem sehnal v požadovaném rozměru z vrakáče, přetěsnil projistotu ventily, vyčistil vše, koupil nový napínák a nový řetěz. V tý době jsme měli v práci totální frčák tak to trvalo asi 4 měsíce než se mi to všechno podařilo dát dokupy. Celou dobu to bylo odpojený z baterky. Dal jsem to dokupy- kolega mi udělal ty rozvody, zkontroloval tlaky.

První start nic...pak jsem se vrátil asi za hodinu a zkusil to znovu a najednou to naskočilo, ale svítil imobilizér a otáčky byly na nule, zvuk měl motor takový divný, ale to asi mohlo být kvůli adaptivním hodnotám, které jsou teď asi uplně mimo. Projel jsem to asi 200 metrů (auto se chovalo normálně) a řekl si že se raděj vrátím do dílny a zkusím to znovu kvůli těm otáčkám...no a od tý doby už jsem to nenastartoval.
Zkoušel jsem to milionkrát - nejprve jsem řešil ten imobilizér...nic...stále chyba snímače klikovky - circuit malfunction (ale přitom by vše mělo být ok, dokonce jsem koupil ještě úplně nový snímač)
Při zkoušení startu (po smazání chyby) sem tam vyskočí otáčky na 1500 a zase spadnou a v tu chvíli problikne kontrolka imobilizéru (toto chování jsem konzultovat s Auto Okura odkud mám ten emulátor a mám potvrzeno, že takto to je správně a imoblizér se tváří, že je vše ok)..Svíčky jsou ale pořád suché a nehází jiskru.
Další věc je, že už tam mám skoro rok starý benzín, ale to si říkám, že by minimálně škitlo, tak jsem i zkoušel do sání vstřikovat i ten start sprej, ale nic, páč stejně nehází svíčky jiskru, ani na cívku nejde napětí při startu.

Vzhledem k tomu jak je ten motor jednoduchej, pár čidel a nic, tak nevím kde by mohl být problém...ještě jsem zkoušel i čidlo vačky (mám to původní a ještě jedno z vraku) a taky nic...ani odpojení nic.

Před chvílí jsem zkoušel ten solenoid a cvaká...mám ještě i jeden náhradní a ten je taky ok (když tak přemýšlím, zkoušel jsem to s oběma)

Moc díky za každou radu.
Pokud by byl někdo ochotný, kdo se vyzná v kia/hyundaj dojet s diagnostikou, vše bych zaplatil a byl bych nejvděčnější, páč nemám v okolí nikoho a v origo servise mi řekli, že takový auto už nemá cenu...a samo nepojítdný auto nemám jak dostat do servisu.

Moc díky za každou radu.
Luboš
Naposledy upravil bospol dne 13.02.2025 20:26, celkově upraveno 1
bospol Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 15  Témata: 1
Registrován: 18.01.2020
Bydliště: Velké Meziříčí  Czech Republic (cz)

Re: Porucha motoru G4FC-čidlo klikové hřídele P0355

Příspěvekod therion » 03.02.2025 14:29

Adaptivni hodnoty se pri startu neberou v potaz. Ty prichazeji ke slovu az po nahrati katalyzatoru a uzavreni fb smycky. Odstavka od napeti jednotky neposkodi.
Auto jelo na lpg s nedovirajicimi vently. Kontroloval nekdo stav katalyzatoru resp. jeho strukturalni integritu? Pokud se merily tlaky , kolik jste namerili?
Cidlo kliky v nahrazce obcas nefunguje ani nove , je dobre vzit neco od boshe a pod. To ze hazi chybu klikovky nebude vina imobilizeru, ale nesouladu kliky a vacky (jsou ty rozvody na tuty spravne?
Projit kabelaz a zkontrolovat alespon jestli na cidle kliky/vacky je pritomne napajeci napeti.
Stary benzin je potvora a umi pricpat vstriky , ale to se v tomto pripade nezda. Pokud svicky nepali , je ukostreny motor? Cerpadlo tlaci palivo do vstriku?
Co pojistky? Vsechny ok? I havarijni pojistka cerpadla?
To vypada jako vy se seslo vice zavad naraz. Nemyl nejaky snazivec ten motor vapkou doufam?
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1562  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

Re: Porucha motoru G4FC-čidlo klikové hřídele P0335

Příspěvekod bospol » 05.02.2025 15:52

Díky za reakci
Katalyzátor jsme kontrolovali, když byla hlava dole - zdá se být ok.
Tlaky jsme měřili 11-12 barů - přesnou hodnotu už nevím, ale všechny válce byly shodné, ten známý mechanik říkal, že je to dobrý.

Dnes jsem zkusil měřit signál z čidla a leze z toho pěkná sinusovka kde je vidět i tam mezera.
Rozvody jsem kontroloval milionkrát - pro jistotu sundám kryt hlavy a vše ještě jednou překontroluji.

Kabelaž jsem prošel - napětí je na obou snímačích

Čerpadlo tlačí, v palivové větvi je tlak.
Motor je ukostřený.

Pojistky jsem kontroloval asi před 3 měsíci než jsem instaloval ten emulátor. Zkusím ještě projít.
Motor se vapkou nemyl.
Teď měl známý problém na ford c-max 1,6 tdci,r.v. 2006, na diagnostice čidlo klikovky - nemožnost startu. Výměna čidla+ - nic, stále blokován přívod paliva...Nakonec to bylo egr ventilem.
Není možné že by start blokovalo ještě něco?? Ale vzhledem k tomu, že ten motor na sobě skoro nic nemá...tak nevím...

Díky moc za každý podnět - už to skoro vzdávám.

Nejhorší je, že toto všechno způsobil v prvopočátku nevyměněný napínák řetězu i když jsem se na to ptal, že pokud je potřeba ať dají komplet rozvody.. Nyní bych asi jezdil a nic by se nedělo a pak by se jen poladili ventilové vůle, to bych si vzhledem k LPG hlídal...Musím ale říct, že poslední kontrola ventilových vůlí byla někdy v 70 000 km a teprve ve 120 000 km se vůle zmenšili na polovinu a na jednom ventilu na minimum. Takže s plynem bych řekl že vážné problémy nebyly. Ani válce nejsou podřené a písty mají vůle ok, hlava byla uplně čistá. Olej to vůbec nežralo - za 10000 bych řekl úbytek úplně minimální.
Dnes už jsem asi na 20000 kč místo ceny napínáku a hodiny práce navíc...njn...
Naposledy upravil bospol dne 13.02.2025 20:27, celkově upraveno 1
bospol Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 15  Témata: 1
Registrován: 18.01.2020
Bydliště: Velké Meziříčí  Czech Republic (cz)

Re: Porucha motoru G4FC-čidlo klikové hřídele P0355

Příspěvekod therion » 06.02.2025 20:01

bospol píše:Dnes jsem zkusil měřit signál z čidla a leze z toho pěkná sinusovka kde je vidět i tam mezera.


Z cidla ma lezt obdelnik se stridou umerne otaceni hridele zadna sinusovka. Pokud je signal pravidelne zvlneny tak je to zpusobene nejcasteji volnym nebo opoterebovanym rozvodem.

Typicky prubeh pro gamma motor nahore klika dole vacka

vackaklika.gif


Kolik jde na napajeni tech cidel a je to napeti pri protoceni motoru stabilni?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1562  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

Re: Porucha motoru G4FC-čidlo klikové hřídele P0335

Příspěvekod bospol » 06.02.2025 23:41

Omlouvám se blbě jsem to napsal, průběh z kliky i vačky je stejný tak jak na obrázku co jste přiložil.

Mám půjčený starý osciloskop a měřil jsem to sám, tak se mi nepovedlo zaznamenat (musím to fotit, nelze připojit do pc). Je dvoukanálový, tak zítra příjde otec startovat a zkusím to nastavit, tak aby byly oba průběhy viditelné pod sebou a změřit průběh napětí při startování a vše nafotit.

Dále jsem dneska ještě zkontroloval:
všechny pojistky - vše ok
shodil víko hlavy a zkontroloval rozvody - 1. válec v horní úvrati (nastavena ryska na řemenici a současně kontrola šroubovákem zda je válec v horní úvrati), vačky mají značky proti sobě a jsou v rovině s hlavou.
Řetěz je napnutý.
Nic nenasvědčuje tomu, že by rozvody byly špatně.
Zapojení všech snímačů a kontrolu kabeláže...

Zkoušel jsem stříknout do sání startovací sprej - nic. (ale jak jsem psal na cívky nejde napětí, takže to asi bylo zbytečné)

Ještě myšlenka - možná blbost - při startu se dostanu na frekvenci 170-180 Hz, zubové kolo by mělo mít 58 zubů plus mezeru (pokud jsem pod autem počítal dobře) to by znamenalo cca 170-180 otáček klikovky za minutu při startu. Není to málo? S plně nabitou baterkou a zdrojem se dostanu tak na max. 210-220 otáček.

Děkuji moc!!!
Naposledy upravil bospol dne 13.02.2025 20:28, celkově upraveno 1
bospol Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 15  Témata: 1
Registrován: 18.01.2020
Bydliště: Velké Meziříčí  Czech Republic (cz)

Re: Porucha motoru G4FC-čidlo klikové hřídele P0355

Příspěvekod therion » 07.02.2025 07:24

gammy toci pri startu 180-200ot/min, pokud jsou signaly ciste s dostatecne strmou nabeznou hranou a hlavne nekolisajici co se rozkmitu tyce tak ok.

Vem bezny klon elm327 a vycti hodnoty cidel teploty , tlaku , palubniho napeti atd pri stojicim motoru.

Jeste me napadl ten imobilizer. Je mozne ze se pri rozpojovani kabelaze korektne neni sto odblokovat.
Zkus auto zamknout , v zapeti odemknout , vrazit klicek do zapalovani do II polohy a cekat cca minutu , behem toho musi zhasnout zluta kontrolka se symbolem auta s klickem uvnitr. Pak zacni startovat cca 10s vkuse 3x za sebou. Timhle postupem se imobilizer u prvnich ceedu dal v nekterych pripadech znovu "zesynchronizovat".
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1562  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

Re: Porucha motoru G4FC-čidlo klikové hřídele P0335

Příspěvekod bospol » 09.02.2025 11:23

Díky.

Zkusil jsem dvakrát to startování...kontrolka immo se rozsvítí a cca po minutě zhasne. Pokud problikne tak i přeskočí otáčky, jak na otáčkoměru tak na diagnostice.
Uložil jsem všechny senzory co my obyč elm umožnila, přikládám.

+ jsem ještě koukal co leze na otáčkách motoru(přikládám taky) a vypadá to pořád stejně od prvního a posledního startu - jakmile problikne zhasne a znova se rozsvítí kontrolka immo, vystřelí otáčky - těch 12000 rpm je zvláštní, ale říkám si že kdyby to blokoval immo a zničeho nic to pustil a zase zablokoval, mohlo by to splést výpočet otáček ze signálu (počet zubů versus čas?). Ukazovalo se to i na lepší diagnostice..

Po tom co jsem instaloval emulátor (na což jsem v provopočátku vsázel jako na jistotu, než měnit smartru anténu a vše v servise a nefungovalo to, tak jsme zkoušeli i neutrální mód Smartra a ECU pomocí PIN kódu a znovu naučit klíčky -bez výsledku.
Potom přeučení ale asi přestal fungovat i ten emulátor (mám ho externě napojen na vodičích, aby se nekuchala jednotka, takže ho můžu odpojit. Jenže po tom znovu naučení, když zapojím emulátor, tak se kontrolka immo už vůbec nerozsvítí, což předtím znovu naučením fungovalo.
Ale jestli to chápu dobře, tak po tom co dám klíček do druhé polohy, jednotka vyšle požadavek do smartry a ta ověří zda má klíče, pokud ano, povolí start - mohl se po znovu naučení nějak přepsat signál co chce "slyšet" ECU od Smartry a tím pádem by ten emulátor už nefungoval? Pokud ano tak asi další 2500kč pryč, ale stejně to nefungovalo...)
Ještě dodám, že v diagnostice je pořád vidět i immo Status RK: No RX i po přehrání klíčků, pokud by byl v tom obvodu ECU-IMMO-anténa něco špatně, tak by to při učení klíček nenašlo ne? Ale píše to že klíčky jsou LEARNT. Nemá někdo nápad co ještě s tím immo vyzkoušet? Napadlo mě jestli nemůže být problém přímo v ECU, na vrakáči bych byl schopný ji sehnat za 1500kč - povede se mi to přehrát a bude vše ok, když na autě je instalováno LPG?

Díky moc.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil bospol dne 13.02.2025 20:28, celkově upraveno 1
bospol Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 15  Témata: 1
Registrován: 18.01.2020
Bydliště: Velké Meziříčí  Czech Republic (cz)

Re: Porucha motoru G4FC-čidlo klikové hřídele P0335

Příspěvekod bospol » 09.02.2025 14:05

Přikládám ještě dnešní výpis v pdf z lepší diagnostiky LAUNCH. Situace stále stejná, snímače vypadají ok. po zapnutí klíčku se aktivuje čerpadlo, po zmáčknutí plynového pedálu reaguje klapka...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil bospol dne 13.02.2025 20:29, celkově upraveno 1
bospol Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 15  Témata: 1
Registrován: 18.01.2020
Bydliště: Velké Meziříčí  Czech Republic (cz)

Re: Porucha motoru G4FC-čidlo klikové hřídele P0355

Příspěvekod therion » 10.02.2025 09:04

Kdyz to projdes krok po kroku podle oficialniho manualu?

https://www.kceed.com/repair_procedures-1707.html
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1562  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

Re: Porucha motoru G4FC-čidlo klikové hřídele P0335

Příspěvekod bospol » 11.02.2025 11:18

Bohužel odkaz mi nejde otevřít.

Díky
Naposledy upravil bospol dne 13.02.2025 20:30, celkově upraveno 1
bospol Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 15  Témata: 1
Registrován: 18.01.2020
Bydliště: Velké Meziříčí  Czech Republic (cz)

Re: Porucha motoru G4FC-čidlo klikové hřídele P0355

Příspěvekod Mirse » 11.02.2025 11:31

Zkusil jsem a nejde mi taky - možná to bude velikostí souboru :roll: :|
KIA Ceed SW MY2024 1.5 T-GDI GPF TOP
Green Ex
5 500 km 5,7/100 km
Kia Ceed SW MY 2020 1.4 T-GDI GPF TOP - prodáno
Kia Ceed SW MY 2016 1.6 GDI Exlusive - prodáno
Uživatelský avatar
Mirse Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 4118  Témata: 2
Registrován: 16.05.2015
Bydliště: Chomutov  Czech Republic (cz)
18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1)
Sponzor (9) TOP sponzor (1) Nejvzdálenější účastník srazu (3) Organizátor srazu (2)

Kia cee'd SW (2024)
5500 km @ 5.7 l/100km

Re: Porucha motoru G4FC-čidlo klikové hřídele P0355

Příspěvekod therion » 11.02.2025 12:19

nikoli neb hazi to chybu ERR_CONNECTION_TIMED_OUT , tzn server ma vypadek. Zkuste to odpoledne znova.
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1562  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

Re: Porucha motoru G4FC-čidlo klikové hřídele P0355

Příspěvekod Mirse » 11.02.2025 12:28

:thu:
KIA Ceed SW MY2024 1.5 T-GDI GPF TOP
Green Ex
5 500 km 5,7/100 km
Kia Ceed SW MY 2020 1.4 T-GDI GPF TOP - prodáno
Kia Ceed SW MY 2016 1.6 GDI Exlusive - prodáno
Uživatelský avatar
Mirse Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 4118  Témata: 2
Registrován: 16.05.2015
Bydliště: Chomutov  Czech Republic (cz)
18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1)
Sponzor (9) TOP sponzor (1) Nejvzdálenější účastník srazu (3) Organizátor srazu (2)

Kia cee'd SW (2024)
5500 km @ 5.7 l/100km

Další

Zpět na ceed

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé