Tak mám za sebou už 5000 km a mohu se podělit o pár postřehů ...
Jednotka zakoupena od autoethanol ( koncovky Nippon Denso )
Montáž cca 30 min - poctivě i s plusem na 15 a vse pekně, aby montáž byla jak originál
Vymena pal. fitru po cca 800km - nutné !!!
Pal. čerpadlo má tu výhodu, že je zapouzdřené - netrpějí uhlíky
Další výhoda je v pal. vedení - je z materiálů co jim Ethanol neuškodí
Musel jsem vyměnit asi po 3000km regulátor tlaku paliva ( zacal tect v pertlení - nevim zda to zpusobil Ethanol )
Dal jsem nové svíčky od Brisku na LPG ( o proti origo NGK je znát lepší odezva na plyn )
Studené starty zatím naprosto bez problému ( nastaveno na plus 40% ) Start zatím max. jen v mínus 11 C
Spotřeba benzínu po městě byla cca 12-13l/100km ( moc se s tim nemazlím ) Ted i s pridanou hodnotou vstřiku na 15% na jednotce Ethanolu je spotřeba cca 11.40l/100km Ethanolu. Mel jsem jí na 10% a spotřeba byla o cca 1l vyšší. Na 8% už byla směs příliž chudá. Na 10 % si to hodně doháněl motor sám a tím byla i vyšší spotřeba - s 15% je to v pohodě a bohatost by měla být take OK tak aby ventily a pisty zustaly nedotčeny
Ethanol tankuji zatim za 24.50,-Kč - Spotřeba na dálnici stale kolem 150km/h je totožná s městem. Po okreskách do 90km/h to ješte nemam vyzkoušené ... Ale měla by snad být do 9l Ethanolu ( doufám ) Takze uspora na 100km je zatím cca 120,-Kč !
Motor ztichl - vyrovnaný chod a lepší odezva na plyn. pedál - táhne lépe od spodu a jede jako z praku
Vše je čiste jak kristal ...
Asi 2 mesice jsem jen hledal info a procetl snad vse co se dalo o Ethanolu sehnat - kdyz to hooooodne zkratim - vseobecna zkusenost je, ze Ethanol pásne dobře jen na nejaky motor a ja mel to stesti, ze u me to dopadlo OK Mám najeto 120 000km a super top stav agregátu i vozu