Mě štve, že ten motor něco umí a kvůli blbosti se sníží výkon. Kvůli minimální úspoře emisí, se prudce sníží bezpečnost při předjíždění.
To je jako kdyby si manželka najednou řekla, že smíte sahat jenom na jednu kozu.
Deawon píše:Tak já po 118kW pokukoval jak alternativu k ojeté Octavii 110kW (která má stejně reálně víc). Ale snížení o 15kW je už dost na velké kombi.
elkan píše:Měl jsem taky před tím 1,6gdi a musim říct, že se mi s ním jezdilo lépe než teď s 1,5. Nevim, asi tam nebyla ta turbodíra nebo to bylo lépe spřevodovaný....? Jak to máš ty? Když oba motory porovnáš....
elkan píše:Neřikám vytáčet do oblak, ale jet živěji...
Vyšší otáčky třeba při jízdě na dálnici pomáhají více ohřát motor a teplotou vypálit karbon i filtr pevných částic. Na dálnici při 130 jsou otáčky někde kolem 2600. Si vyzkoušejte vytočit jedničku jen na 1800 jak radí nápověda a přeřadit na dvojku....rázem jste na 1300 a přidáváte plyn silně podtočený motor na hranici turba. V každém článku radí čas od času udělat delší cestu a trochu vyhnat pavouky...
https://www.portalridice.cz/clanek/karb ... u-zabranit
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé