| Důležité upozornění |
|---|
|
Více se dozvíte zde https://www.kia-club.org/viewtopic.php?p=195579#p195579 |






MAX píše:U Shellu za kvalitu také náležitě zaplatíš. Jasně, pokud najedeš za rok 5tisíc km, tak Ti je celkem jedno, kolik stojí litr benzínu. Kvalita je určitě různorodá i já nejsem zastánce benzínových pump typu JZD, ale z hlediska ceny patří Shelk k těm nejdražším.


Navros píše:Tak to je mazec, ja jsem kupoval VPD hlavne kvuli te primesi synteticke nafty
Jinak ted uz nejakou dobu pouzivam aditivum (Castrol TDA), lahvicka stoji asi 250Kc a je to na 500l nafty, takze litr doaditivovane nafty mam drazsi o 50 haleru, to jsem schopen obetovat :-P Normalne beru naftu u Shellu, ale jen u jedne cerpacky tady u nas v Ostrave kde mam odzkouseno, ze auto jede tiseji a mam krapet vetsi dojezd nez na "ostatni" naftu (benzina, OMV). Tam, co beru, to jede jako na bezicim pasu, obrovsky obrat, tak to nejspis bude tim... Jinak souhlasim, ze drtiva vetsina cerpacich stanic ma vychozi surovinu z jednoho zdroje (Cepro), ale zalezi na nasledne poctivosti prodejce (aditivace) a technickem zazemi pri skladovani a prodeji a proto neni jedno, kde cepujete

Martin píše:Navros píše:Tak to je mazec, ja jsem kupoval VPD hlavne kvuli te primesi synteticke nafty
Jinak ted uz nejakou dobu pouzivam aditivum (Castrol TDA), lahvicka stoji asi 250Kc a je to na 500l nafty, takze litr doaditivovane nafty mam drazsi o 50 haleru, to jsem schopen obetovat :-P Normalne beru naftu u Shellu, ale jen u jedne cerpacky tady u nas v Ostrave kde mam odzkouseno, ze auto jede tiseji a mam krapet vetsi dojezd nez na "ostatni" naftu (benzina, OMV). Tam, co beru, to jede jako na bezicim pasu, obrovsky obrat, tak to nejspis bude tim... Jinak souhlasim, ze drtiva vetsina cerpacich stanic ma vychozi surovinu z jednoho zdroje (Cepro), ale zalezi na nasledne poctivosti prodejce (aditivace) a technickem zazemi pri skladovani a prodeji a proto neni jedno, kde cepujete
Nevím, co si tak představuješ na skldování PHM, na čerpačku dojede cisterna a to co má naloženo z Kralup nebo Litvínova ti stočí do nádrží, nemyslíš si snad, že by tady někdo běhal a tyčí ti míchal PHM aby se nějakým způsobem promíchávali. Tyhle názory mě docela baví. :-D
Navros píše:Martin píše:Navros píše:Tak to je mazec, ja jsem kupoval VPD hlavne kvuli te primesi synteticke nafty
Jinak ted uz nejakou dobu pouzivam aditivum (Castrol TDA), lahvicka stoji asi 250Kc a je to na 500l nafty, takze litr doaditivovane nafty mam drazsi o 50 haleru, to jsem schopen obetovat :-P Normalne beru naftu u Shellu, ale jen u jedne cerpacky tady u nas v Ostrave kde mam odzkouseno, ze auto jede tiseji a mam krapet vetsi dojezd nez na "ostatni" naftu (benzina, OMV). Tam, co beru, to jede jako na bezicim pasu, obrovsky obrat, tak to nejspis bude tim... Jinak souhlasim, ze drtiva vetsina cerpacich stanic ma vychozi surovinu z jednoho zdroje (Cepro), ale zalezi na nasledne poctivosti prodejce (aditivace) a technickem zazemi pri skladovani a prodeji a proto neni jedno, kde cepujete
Nevím, co si tak představuješ na skldování PHM, na čerpačku dojede cisterna a to co má naloženo z Kralup nebo Litvínova ti stočí do nádrží, nemyslíš si snad, že by tady někdo běhal a tyčí ti míchal PHM aby se nějakým způsobem promíchávali. Tyhle názory mě docela baví. :-D
nono, to mi nerikej, ze neni rozdil mezi nove vybudovanou cerpackou s novymi nadrzemi a nejakou zapadlou pumpou, ktera ma nadrze stare deset let a kdo vi, co plave na dne.. a sam dobre vis, ze na vzduchu PHM oxiduji a myslis, ze tohle si vsude hlidaji stejne?
Zpět na Všeobecný pokec / General Discussion
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé