Při přehazovaní kol, při dotahovani, jsem si všiml menší vůle v obou zadních kolech, je to normální, nebo to ma držet na fest? Kolo se otočí o nějakéj ten centimetr, ne o moc. Co s tím? Je možno, ze by chtělo něco dotáhnout, ložiska nehučí, ty budou ok. Díky!!!
Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
... otočí o nějakéj ten centimetr ... v kterem smeru je tedy ta vule Myslel jsi vuli z boku, kdyz tlacis na pneu na plose, kde kouka ventilek?
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
No hlavne, ze se nevykla, pootocit by s nim melo normalka jit
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Zdravím,taky jsem si toho všiml při přehazování pneu.Při zatažené ruční brzdě jdou zadní kola trochu pootočit, není to napevno jako u starších aut. Podle servisu Kia je to jiná technologie ruční brzdy. Mají pravdu? Ceed SW 1,4 2010.
Pri zatazene rucce s nima hnes protoze je vule v ulozeni brzdovych celisti pro rucni brzdu, celisti se dotykaji pevne soucasti jen v jednom bode (hadam je to stejne jak na mem Santovi) a tak muzou poposkocit ve smeru kam s kolem tocis
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)