Doufam, ze jsi te blondyne rekl, at alespon nechava zarazeny kvalt, kdyz nepouziva rucni brzdu
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
To nic není, kousek vedle byla policejní dodávka a tam řešili další blondýnu která s SUV zrušila jiné auto. Takže já dopad dobře tím že měla ta moje blondýna malé auto. Jinak jak jsem vypozoroval jezdí tam mraky zelených vdov v SUV i těch nejdražších značek a asi kompenzují své rozpoložení nákupama a přitom tam dělají takové malé karamboly. Ono malá blondýna a obrovské auto není vždy optimální kombinace. Jen nyní vím že můj budoucí nástupce bude ještě větší a těžší, je to jediná záchrana v dnešní divoké době.
Uvidím, možná Toyota LC nebo něco z USA, hlavně velký a těžký. U Soriho je ale bezvadná spotřeba a to 8,2-8,5 po Praze a taky se tam dobře parkuje s ním. Takže jsem rád že dobře slouží a snad i dlouho. Pak se to bude řešit podle toho co bude k mání.
Dneska zase zážitek. Sedím v zaparkovaným autě a připravuji se na jednání. Když v tom do mezery předemnou se snaží zaparkovat Passat combi. Manévry dělá záhadný a tak se se zájmem na něj dívám z mé výšky uprvenýho Soriho. Najedno prásk a závěs Passatu se mi zabořil do značky. Ok tak vyskočím ven a jdu si popovídat s tím umělcem. Ejhle byla to nyní bruneta a že o ničem neví. Tak jí řeknu ať se jde podívat na krásnej obtisk ve značce a na barvu z ní na kouli. Jak se lekla po této informaci tak pustila spojku a Passat skočil přes kvalt naštěstí dopředu a ozvala se rána z motoru. Takže asi něco odrovnala když to měla zabržděný ručkou. Naštěstí mám značku pověšenou pod předním ochranným rámem a za ní je volnej prostor a tak se jinak nic nestalo. Zase se mi potvrdilo že jedině vysoký auto má v dnešní divoký době šanci přežít bez úhony.
Ahoj, máte nějaký prověřený postup, jak na laku opravit stopy po odlétajících kamíncích tak, aby to bylo co nejméně vidět? Mě napadá jen použít korekční tužku/lak a po zaschnutí přejet lešticí pastou. Existuje něco lepšího?:)
Já jsem si nechal namíchat u autolakýrníka barvu do lahvičky se štětečkem .... asi nic lepšího jsem nenašel .... je to trošku vidět, ale protože o tom vím ...
KIA Sportage III 1,6 GDi - 6/2011 - prodáno Hyundai Tucson 1,6 T-GDi - 09/2020
Barvu mám přímo od Kia. Spíš mi šlo o to, jak se zbavit opravy tvaru "kapky". Když nanesu barvu, tak se tam udělá "kapka", která je vzhledem k okolí vystouplá. A mně jde o to, jak to zarovnat do roviny (pokud to nějak jednoduše vůbec jde).
Seriznout a nebo zabrousit 2000kou smirkem a pak prelestit lestici pastou. Tak nejak jsem opravoval diry na kapote ja a ted jsem koukal, ze po roce mam zase opet co opravovat
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Zrovna jsem si říkal, že by bylo možná lepší místo žiletky okolí opravy oblepit malířskou krycí páskou (pro jistotu) a zkusit zabrousit smirkem. Jen jsem netušil, že se dělá i 2000 - dá se normálně koupit v hobbymarketech?
Tak já v úterý 14.6. koupil v Pelhřimově nového Ceeda a ještě než jsem najel na D1 dostal jsem šutřem do kapoty a následně do skla. Sklo vydrželo, na víku motoru ďolíček a škrábanec. Tak doufám, že dnes nebudou příliš velké kroupy. To by toho bylo trochu moc najednou