Skutocne neviem, na co som mal konecne prist

, ani mi nie je jasne, na co by som mal prist, ked zrovnam Vredestein, Goodyear a Continental? Ale budiz, zrovnajme tieto tri, pneumatiky (osobne mi tam chybaju typy pneumatik, co povazujem za dost velky problem, nie vsak moj)! Ak mozem, budem Ta citovat " Pri vyberu pneumatik doporucuji ridit se nezavislymi testy..."
Predpokladam, ze by to moholi byt ADAC testy, popripade ich rakuske, ci svajciarske "sestry", lebo aj podla reakcii , zrejme moc inych testov sa nenajde. Co by mi malo byt jasne z tohto
testu? (Pre
anglicky rozumejucich). Ze moderne pneumatiky s najnizsimi valivymi odporomi valcuju svojimi jazdnymi vlastnostami vsetky ostatne pneumatiky. A aby toho nebolo malo, tak to vyhrala pneumatika s najnizsim opotrebenim.

Bingo! Ak si das tu namahu a pozries EU stitky k timto pneumatikam, zrejme zistis, ze si neprotirecia s vysledkami nezavisleho testu. Ty brďo! (obdoba Ty vole)

. Samozrejme vo vybranych kategoriach. Ak niekto vycita, ze stitky nie su tak komplexne ako nezavisle testy, ma pravdu. Ale k tomu ani nemaju sluzit. Ak si niekto vyberie pneumatiku len podla EU stitku,je to jeho volba a bude to urcite lepsia (bezpecnejsia) volba, ako vybera 90% ludi (a mozno aj viac oko 90%) a to podla ceny. To znamena, prevazne z druhej polovice tabulky. Ak len cast tychto ludi si poupravi vyber podla stitku, pravdepodobne sa dostanu s vyberom do prvej polovice tabulky. Ak by si precitali aj nezavisly test, mozno by zistili, ze si az tak moc nemusia priplatit aby dostali pneumatiku s jednym najnissim valivym odporom na trhu, s exelentnymi jazdnimi vlastnostami (minimalne na suchu) a aj celkom tichu. A ak by sa spytali znamich, myslim, ze vacsina by dokazala doporucit Dunlop-ku bez problemov. Kde je potom problem? Potom aj tvoj druhy vyrok vyznie asi trochu paradoxne, citujem: " kvuli 0,1l/100km si kupovat pneu s horsi prilnavosti nelze nazvat jinak, nez blbosti..."

I ked sa da najst taka pneumtika v tomto teste, Sailun Atrezzo SH402. Ta vsak ani nema stitok EU, resp. som nikde nenasiel, co mozno tiez o niecom svedci.
Dalsim paradoxom je, ze v tomto vlakne som kritizoval "zelene Michelin Energy Saver", ktore vobec nemaju nizky valivy odpor, ako to deklaruje vyrobca (minimalne tie, ktore sa u nas bezne predavaju). A debata zacala (a zrejme aj skonci) kritikou tejto pneumatiky a pneumatik s nizkym valivym odporom (toto spojenie nedava zmysel) a na kritiku EU stitkov.
Dakujem vsetkym za pozornost
