
P-307 55kW, t.j. 1,4 l motor, stará klasika, no bol som nejaký rok majitel Peugeotou, s touto motorizáciou som mal P-206(rok 1998-2000), ale pokial si chcel jazdit tak si jej musel šlapať na krk, inak ten motor bol klasika žiadny CVVT, premenlivé nastavovania tam neboli, spíš záťah od spodu a dnes už neviem presne kde bol strop, ale keď si chcel jazdit ako píšeš pružne, tak tak spotreba nebola žiadna nízka, čo sa týká tej 1,6 od

, ten naopak potrebuje držať v otáčkach, má ho kolega a je pružný okolo 3000 a vyššie, a tie 6 u nízko objemových motorou sú na rovinu, a z kopčeka

, je to len móda

a čo sa týka tej 406 tak to je dvojliter, je jasné že má skoro dvojnásobný krútiaci moment, a to musí byť sakra poznať, ( zo života, v zamestnaní bolo treba z dovodu prác na parkovisku, preparkovať, tak so dal kolegovi čo má tu 1,6 benzín

, klúče aj od mojho, se slovy, seš o patnáct let mladší tak se jdi projít, já dám v klidu kafe,
cituji jej po návratu, ku..a, hoši, to je delo, po přeřazení na dvojku, jsem přidal asi jak u sebe a zatlačilo mne to normálně do sedačky)

tiež mám 2L CRDi, čo je v podstatě to samé jak HDI
