
S klidnym svedomim, bych je odpalkoval s tim, at mi ukazou, kde je psano, ze se musi tankovat pouze Shell V-Power Diesel

jakub píše:Tak u toho rozhovoru s technikem bych chtěl být, to bych pokládal pár kontrolních otázek. Jinak bych snad připomněl, že vy, kteří jste majitelem auta (nemáte ho na leasing ale na úvěr nebo za hotové) můžete prvních 6 měsíců využít tzv. "rozporu s kupní smlouvou". Prostě budete trvat na tom, že to buď opraví, nebo si auto vezmou zpět a vrátí peníze. To už se budou otáčet jinak. Tady se totiž nemůžou vymluvit ani na to, že takový jev je běžný (muselo by to škubání být výslovně uvedeno v návodu nebo v kupní smlouvě). Ale rozhodně se nenechte krmit takovými bludy.
grafix píše:No ja to vidim jinak. Nemyslim ze je to problem paliva, ale problem software ŘJ. Myslim ze potrebuje doladit a myslim ze od jiste serie uz tento problem u CRDi nebude. Akorat se o tom nikde nebude mluvit. Vsechno ma svuj vyvoj a v autoprumyslu to funguje dvojnasob. Postupne odstranovani problemu behem produkce je bezna vec. Ten motor funguje naprosto vyborne, tohle je opravdu jen mala zavada, ktera se vlastne ani netyka...
Me spis vadi jina vec a to je alibismus tech lidi z nejmenovaneho KIA salonu. Radeji vam budou do hlavy tlacit blbosti, nez aby s tim neco zkusili udelat, ono je to totiz pohodlnejsi...
bob17 píše:Chování lidí v nejmenovaném KIA salonu je opravdu zarážející. Zatím jsem tam byl jenom ve fázi zájmu o nový vůz a přístup byl perfektní. Rozhoduju se ale právě podle toho, jak ke mně a mým zájmům budou přistupovat potom, co moje peníze už dostanou. A k tomu se už informace získávají těžko.
Jinak doufejme, že to bude jenom záležitost software. I když o citlivosti na kvalitní naftu u moderních dieselů se v poslední době hovoří hodně.
grafix píše:Trochu delsi cteni na Po rano, ale vsem majitelum CRDi s jistym problem doporucuji precist!!!
Se snikem jsme byli na navsteve v jednom autosalone a schvalne jsem se zeptali na problem se skubanim motoru v urcitych otackach. No a smrsti odpovedi, kterych se nam dostalo jsme se nestacil divit.... ... Pry kde tankujeme, ze pokud ne u Shell (je nejlepsi), ze to bude stopro naftou! Kdyz jsem rekli ze oba u Shell, tak pry jakou ze tankujeme.... Pokud ne Shell V-Power Diesel, tak se neni cemu divit. Mel jsem sto chuti rict, ze ano, presne tenhle typ nafty tankuji a zadny jiny!!! A to by me docela zajimalo, co by mi na to rekli... Ale on ten rozhovor pokracoval, no spis bych mel rict monolog. Jeden z panu odesel a za chvili se vratil s kelimkem a v nem nazlutla tekunina - ha, nafta. A hned na nas, ze takhle by mela vypadat, takovou by mela mit barvu a ne jinou... Ze on kdyby tankoval, a pry at to bereme jako doporuceni, bral by si vzdy s sebou nejakou nadobu do ktere by si natocil vzorek a na zaklade jeho prozkoumani (nevim jak to mylsel, asi ochutnavkou) by teprv natankoval... A hlavne si schovavat ucty, aby v pripade problemu je mohl pomoci vzorku inkriminovane tekutiny a ČOI, pouzit proti dotycne cerpaci stanici a vymahat na nich financni odskodneni za zpusobenou skodu... A rovnez si mame davat bacha na primesi v nafte, pry na nejake BIO slozky, asi mysleli metylester repkoveho oleje - MĚŘO... Pry ze nici vstrikovace - no nejspis meli namysli naleptavani pryzovych casti, ktere bylo problemem zejmena u vstrikovacu CR prvni generace. A co me totalne dorazilo, tak ze vlastne tyhle spickove a velmi vykone CRDi motory (s tim samozrejme souhlasim), jsou strasne haklive na kvalitu nafty a tudiz se nemame divit ze mame tyhle problemy kdyz netankujeme u Shell ten skvely Shell V-Power Diesel a nekontrolujeme kvalitu nafty. Ony totiz dle slov toho dotycneho, ostatni dieselove agregaty tak choulostive nejsou. Sakra, tak to mame smulu, ze Kia dava do svych aut CR.... ...Kdyz pominu stare naftaky, tak to by musely poskakovat vsechny dnesni CRDi a ze jich neni malo, vcetne hojne rozsirenych TDi a nebo netusim jak to vlasten myslel... Musim rict, ze jsem jen ziral a nezmohl se na kloudnou odpoved. Tak jsme se snikem podekovali a jak se slusi na dobre vychovane hochy, otocili jsme se na podpatku a odkraceli vstrict lepsi budoucnosti, hodlajic se vyzbrojit plastovymi bandaskami na testovani ropnych produktu a s palcem na "dial" tlacitku mobilniho telefonu s vytukanym cislem ČOI. Zaplat Panbuh za ty rady. Pardon, ten s tim nema nic spolecneho! Dekuji tedy tymu pracovniku nejmenovaneho autosalonu za vycerpavajici odpovedi a skvele rady. Jeste ze mame k dispozici takove odborniky.
Takze panove STOP!!! Zadne sepisovani a shaneni dalsich kolegu se stejnym probleme. Ten problem neni v aute, ten je v NAS!!!. Proto prosim urychlene vypustte nadrze, pro jistotu i palivovy system a dodlacte sve milacky k nejblizsi cerpaci stanici Shell a natankujte Shell V-Power Diesel. Uvidite, ze bude po problemu!!! (alespon tak mi to bylo prezentovano) Nezbyva mi, nez to zkusit a doufat ze se financne nezruinuji (mysleno obrazne) a ze motor pobezi jako hodinky bez sebemensiho zavahani. A taky budu doufat, ze Shell V-Power Diesel bude i nadale, kvalitni a bez primesi, jinak netusim, na co budu jezdit... S pranim mnoha stastnych a bezproblemovych kilometru grafix.
Martin píše:
Se divím, že celáČestlice jezdí ke mě na pumpu. Možná tady mám V-Power ani o tom nevím.
Martin píše:Tak jen malé upozornění pro ty kteří by snad chtěli předváděčku Pro Ceeď z Čestlic, je to nafťák a tankuje pořád u mě, ten musí tedy škubat jako zběsilej. :-D
grafix píše:No ja to vidim jinak. Nemyslim ze je to problem paliva, ale problem software ŘJ. Myslim ze potrebuje doladit a myslim ze od jiste serie uz tento problem u CRDi nebude. Akorat se o tom nikde nebude mluvit. Vsechno ma svuj vyvoj a v autoprumyslu to funguje dvojnasob. Postupne odstranovani problemu behem produkce je bezna vec. Ten motor funguje naprosto vyborne, tohle je opravdu jen mala zavada, ktera se vlastne ani netyka...
Me spis vadi jina vec a to je alibismus tech lidi z nejmenovaneho KIA salonu. Radeji vam budou do hlavy tlacit blbosti, nez aby s tim neco zkusili udelat, ono je to totiz pohodlnejsi...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé