od Berka » 01.08.2011 19:59
Kontaktoval jsem servisní oddělení LG, kde jsem jim popsal můj problém a zde je jejich odpověď. Moc z toho moudrý nejsem, protože mi jejich odpověď nijak nepomohla. Původní nastavení jsem už dávno zkoušel a že ve funkci "Mass storage" telefon připojím, jsem jim psal. Takže zkusím v příštích dnech kontaktovat servis Britex, nemám to daleko.
Vážený pane ...,
děkuji Vám za Váš email.
Pro to, aby byl telefon vyditelný v PC je nutné nastavit Mass Storage. Jiná možnost není. Pro aktualizaci software je nutné propojit mobilní telefon s PC pomocí USB kabelu. Před jakoukoliv operací Vám doporučuji provést původní nastavení telefonu, které provedete v menu-nastavení-obnovit původní nastavení-heslo jsou 0000, nebo 1111, nebo 7777.
Pokud tato akce nepomůže, pak Vám doporučuji se obrátit na autorizovaný servis Britex CZ, s.r.o.,
M. Horákové 125, Kladno, tel.: 312 242 416.
Bohužel jste neuvedl, zdali se jedná o telefon v záruční opravě. V případě záruční opravy bude nutné předložit správně vyplněný záruční list s razítkem.
V případě dalších dotazů jsem Vám k dispozici.
S přátelským pozdravem
Radka Šárková
LG Electronics
Subaru Outback 2.5i Executive
Renault Megane Grandtour GT 1.6 TCE EDC 151kw - prodáno
ceed II 1.6 GDI FIFA 99kw - prodáno
ceed SW 1.6 CRDi 85kw - prodáno