No nevim, hlasky typu "tocit tolik do 500km a tolik nad 500km, jinak auto zlenivi" mi prijdou jako hospodsky povidacky

. Auto neni osel. Takze nezlenivi, ale maximalne se tam neco zmrsi a ECU to neni. ECU je naprogramovana a nema narok si na cokoli zvykat, nebo nezvykat. Takze zbyva pouze mechanika. A to bych prirovnal ke kolu. Kdyz koupim v krame kolo, tak sice namazu retez, ale je dobry s nim chvilku jezdit, aby se ten olej dostal vsude a lip to jelo. Proto se snazim prehazovat. Ale kdyz nahodou prehazovat nebudu, tak to holt pojede lip az za dyl, az proste prehazovat zacnu. A jestli to bude za 500km nebo 10000km, je uplne jedno, akorat bych mel zajistit, aby tam byl olej. Takze spis jde o to jezdit normalne a neresit nejaky otacky a zajizdeni, horsi to nebude. Jen se bude lisit doba (pocet ujetych km), kdy to bude lepsi. Horsi to podle me muze byt, pokud se to hroti - vytaci, podtaci a saskuje z razenim - behem "zajizdeni", jen proto aby se auto zajelo - vlastne se auto nasilne opotrebovava, jen proto aby jelo lip. Pripomina mi to, jako kdyz si kamos v dobach kdy frcely krivaky

, koupil novyho krivaka a omlatil ho o chodnik, jen aby byl dost underground.
Radsi bych si poslechl nazor konstruktera motoru (nebo ostrileneho automechanika), nez prodavace (ten mi radil pod 2000km 3000 az 4000, nad 2000 muzu i min jak 3000) nebo toho "co mu nekdo neco rikal a ze je to urcite tak".
