od Generics » 02.07.2011 14:38
Kotoucove brzdy minimalne z kraje vyroby urcite budou, stejne jako byly u Accenta nebo i10, ale za pul roku nebo za rok je klasicky nahradi bubny (osobne v tom nevidim nic zleho, maji mnoho vyhod), zmizi nejake to podsviceni, kryci oblozeni kufru, mozna bezpecnostni vybava. Pokud chteji delat akce, jake jsou na i30 nebo treba na Ceeda, musi nekde setrit. Sleduju politiku obou znacek 17. rokem (tenkrat jeste dealerstvi KIA nabizelo jako jedno z prvnich moznost LPG), driv bylo bezne, ze model za celou dobu na trhu mel stejnou konfiguraci, nic se z neho hloupe neodebiralo, ale zase nebyly bezne akce a tenkrat byly obe znacky jasne nejlevnejsi, kdy premysleni treba nad Meganem sedan vs. Sephia/Lantra znamenalo premyslet, kde splasite 100 a vice tisic korun za srovnatelne auto se srovnatelnou vybavou.
now: hyundai tucson style 2018 1.6t-gdi 4x4 dct
now: hyundai i20 premium 2017 1.4
ex: kia cee'd sw top 2015 1.6 gdi
ex: hyundai i40 style 2013 2.0 gdi 6a/t
ex: kia pro_cee'd 2008 1.4
ex: hyundai i30 2010 2.0
ex: hyundai elantra, getz, lantra