runis píše:Ja tam byl zacatkem minuleho tydne a vedeli pouze to, ze na tom Kia porad usilovne pracuje.
branor píše:Presne tak ako pises, ak sa neozves tak teba urcite nik nezavola, aj keby to bolo neviem ako vazne...
A ten nestastny PP, keby som na to tak netlacil, tak mi doteraz tvrdia ze som prvy a ze to tak ma byt a nemam otravovat...
Takze sa nevzdavajte a nedajte sa obabrat sladkymi recami - urcite to vedia opravit, len nech servis neni lenivy a zavola si importerovi...
runis píše:Hm.... zase začínám mít chuť napsat panu Kulhánkovi z Kia Czech.Že bych ho zase trochu vydráždil? Když už se ani neozvou? Za co vlastně berou plat?
runis píše:Take se priklanim k nazoru, ze na nas se...! Omluva za ten vyraz. Ale je pravdou, ze penize uz od nas dostali, tak co? Kdyz uznaji reklamaci, tak provadi se jen na zaklade prani zakaznika. Zadne informovani o problemu, nebo dokonce svolavavi akce. Mrtvy brouk.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé