Důležité upozornění

:!: Nově je možno si pořídit klubové podložky RZ/SPZ :!:

Více se dozvíte zde https://www.kia-club.org/viewtopic.php?p=195579#p195579

Otačky 1.4CVVT

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

Re: Otačky 1.4CVVT

Příspěvekod vegas » 26.07.2010 23:17

je ot zavada, ale nikdo to nechce přiznat:ú)
Uživatelský avatar
vegas Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 165  
Registrován: 15.07.2009
Bydliště: Novy Jicin  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2009)
25000 km @ 6.8 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Otačky 1.4CVVT

Příspěvekod Katikakus » 26.07.2010 23:55

Zavada to neni, je to kvuli emisim. Uz se to tu i na jinych forech resilo.
Proceed GT 1.6 T-GDI Penta Metal
Sportage III 1.6 GDI Comfort Plus Orange Techno
Cee'd 1.4 Comfort Plus So Red
Uživatelský avatar
Katikakus Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 951  Témata: 2
Registrován: 13.09.2008
Bydliště: Praha  Czech Republic (cz)
2. místo (1)

Kia ProCeed GT (2020)
65000 km @ 7.94 l/100km

Re: Otačky 1.4CVVT

Příspěvekod Bigoš » 17.08.2010 12:26

Musíš řadit zběsile rychle a pak to nevadí. :lol: :lol: :lol:
Teď vážně, není to závada , projdi si diskuze a najdeš odpověď. :)
KIA XCeed 2025
KIA Ceed SW II 2016
KIA Ceed SW 2009
Uživatelský avatar
Bigoš Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 21  
Registrován: 27.12.2009
Bydliště: Štětí  Czech Republic (cz)

Kia XCeed (2025)
5120 km @ 6.5 l/100km

Re: Otačky 1.4CVVT

Příspěvekod antiDemon » 02.12.2010 22:19

pokud chcete zažít zažít plynulý chod motoru i při nižších otáčkách bez dušení motoru tak zkuste Shell V-Power 95. Je to klasický český natural 95 doplněný o aditiva, které dají motoru nebývalou živost. Mám to odzkoušené, poprvé jsem ho natankoval do prázdné nádrže mojí staré Felicie a bylo to znát hned při výjezdu od pumpy. Existuje i Shell V-Power Racing což je 100 oktanové palivo dovážené až z Belgie, ale je jen pro sportovní auta s větším kompresním poměrem a na shelkách už není moc vidět.

Ten 95 oktanový V-Power je asi o 1,60Kč dražší než N95. V-Power Racing asi o 5Kč.

V motoristických příručkách se někdy uvádí, že používání N98 v motorech na N95 může dojít k poškození ventilů, navíc bez zvýšení výkonu. Ani V-Power 95 vám nezvýší výkon, ale zajistí rychlejší akceleraci už od nízkých otáček, teda vyšší pružnost. Taky méně řazení, resp. podřazování a teda o něco nižší spotřebu(!!!). Zkoušel jsem i jiná aditivovaná paliva, např. Carrera 95 od OMV, ale není to tak dobré. Téměř bez efektu jsou "aditivovaná" paliva zn. Tesco, Globus aj. označovaná jako "ultra"
CEED SW 1,6 CVVT
antiDemon Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 40  Témata: 2
Registrován: 17.11.2010
Bydliště: doma  Czech Republic (cz)

Re: Otačky 1.4CVVT

Příspěvekod Korejcobijec » 02.12.2010 23:42

:roll: Já nevím co čekáte od1.4 a 90 koní????????Ten kdo chtěl nějaké hrabadlo ,tak měl jít do té nejvyšší kubatůry a zažít si s ní to co očekával. Ale taky by měl daleko větší spotřebu.Max točák je u 4 tisíc ,což je pro tento motor výborné. Pro nás klidné řidiče .kteří jedou po dálnici svých 130 zcela dostačující.Po běžných cestách jezdím v rozpětí2-3000 otáček a nezdá se mi ,že by motor netáhl.Chlapi ruku na srdce , vy jste chtěli za málo peněz hodně muziky. Takže dopuručuji Porsche nebo Ferarri. :drink:
Korejcobijec
 


km @ l/100km

Re: Otačky 1.4CVVT

Příspěvekod titanus » 04.12.2010 10:36

@antiDemon

Offtopic :
tvoj prispevok je ako PR clanok pre Shell :lol: nechcem sa nikoho dotknut ale
1. citit rozdiel paliv uz pri rozjezdu z pumpy je prakticky nemozne nakolko tam mas (aj v prazdnej nadrzi) zostatkovy benzin..ak si feldu teda nedotlacil rucne po tom co ti zdochla kvoli nedostatku paliva :D a hlavne ked je rozdiel len v adativach ktore sa prejavia pozvolna pri dlhsom pouzivani, nie je to nitroglycerin ktory ti po prvej kvapke vsetko "vycisti" :)
2. ak niekto dokaze pocitit rozdiel medzi V-Power a Carrerou tak ma moje uznanie resp. netankuje to co kupuje ;) ja napriklad v BA netankujem V-Power na istej pumpe lebo to urcite nie je ten V-Power co natankujem inde...

v com suhlasim je ze "pravy" V-Power ma pozitivne ucinky na auto v kultivovanejsom chode motora a o nieco lepsej akceleracii :yes: a prave preto tankujem jedine V-Power (kvoli bodom :D ) a ked nie je v okoli tak prave Carreru od OMV (alebo ak maju dobru akciu) no rozdiel som vzivote nepozoroval...a uplne ina debata je o zahranicnych palivach :|


@Korejcobijec
ja mam 105koni :tongue: a od motorizacie som dostal presne to co som si zaplatil...to ze dokazem motoru pomoct inym palivom ci napr. sportovym vzduchovym filtrom nevidim ako dovod kupovat vysiu kubaturu hlavne ak je jasne ze by sa tieto "upravy" robili aj na nej :lol:


Winston Wolfe: Že tě někdo vychoval ještě neznamená, že jsi vychovaná.



Honey Bunny: Ale co dál? Chceš pracovat?
Pumpkin: Nikdy!
Uživatelský avatar
titanus Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1690  Témata: 13
Registrován: 08.09.2008
Bydliště: Bratislava - Sliac  Slovakia (sk)
Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) Organizátor srazu (2)

Kia cee'd SW (2008)
63636 km @ 7.5 l/100km

Re: Otačky 1.4CVVT

Příspěvekod Korejcobijec » 04.12.2010 13:05

Antidemon jsi bystrý hoch. Co to je športový filter, To jsi navrtal do papíru díry?Já chtěl jen říct ,že 90 koní je na 1.4 obsah celkem slušné. jsou i zdechlejší motory a mají větší obsah.Motory cvvt patří ke špičce.Jediné co souhlasím ,že by mohla být delší 5tka nebo místo 4,4 diferák ,tak 4 celé a bylo to vyřešené :yes:
Korejcobijec
 


km @ l/100km

Re: Otačky 1.4CVVT

Příspěvekod antiDemon » 04.12.2010 14:32

to Korejcobijec: citujete špatnou osobu, nikdy jsem o filtrech nic nepsal.

Jinak se musím ohradit k tvrzení, že píšu PR článek pro Shell. Píšu jen své poznatky, to co jsem vypozoroval, hlavně u své staré Felicie 1.3 50kW.
Pokud má někdo jiné zkušenosti s palivy Carrera a V-Power, může to být vlivem jiného typu motoru, jiného stáří a opotřebení nebo jen subjektivní pocit. Osobně, když už jsem si připlácel za aditivovaný benzín, tak jsem chtěl to nejlepší, to co se nejlépe projevovalo a to byl V-Power. U V-Power racing 100 oktan. jsem žádný extra efekt vůči V-Power necítil.

Jako poznámku tu uvedu poznatek, že kvalita V-Poweru se lišila podle pump. U jedné pumpy jsem stále měl pocit, že to není úplně ono.Zřejmě záleží na obsluze pumpy, která přidává aditivum do podzemních nádrží, nevím.

Taky se musím ohradit proti tvrzení, že nelze poznat efekt V-Power při výjezdu z pumpy. To snad psal člověk, co toto nikdy nezkusil, nebo má 5 metrovou hadici z nádrže do motoru. Protože to jde sakra poznat
CEED SW 1,6 CVVT
antiDemon Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 40  Témata: 2
Registrován: 17.11.2010
Bydliště: doma  Czech Republic (cz)

Re: Otačky 1.4CVVT

Příspěvekod titanus » 04.12.2010 15:09

antiDemon píše:Taky se musím ohradit proti tvrzení, že nelze poznat efekt V-Power při výjezdu z pumpy. To snad psal člověk, co toto nikdy nezkusil, nebo má 5 metrovou hadici z nádrže do motoru. Protože to jde sakra poznat


to myslis vazne?? poznat to ide tak na penazenke...ale rozhodne sa hadat nebudem a ked to poznas tak klobuk dole...


Winston Wolfe: Že tě někdo vychoval ještě neznamená, že jsi vychovaná.



Honey Bunny: Ale co dál? Chceš pracovat?
Pumpkin: Nikdy!
Uživatelský avatar
titanus Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1690  Témata: 13
Registrován: 08.09.2008
Bydliště: Bratislava - Sliac  Slovakia (sk)
Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) Organizátor srazu (2)

Kia cee'd SW (2008)
63636 km @ 7.5 l/100km

Re: Otačky 1.4CVVT

Příspěvekod Korejcobijec » 04.12.2010 15:13

antiDemon píše:to Korejcobijec: citujete špatnou osobu, nikdy jsem o filtrech nic nepsal.

Jinak se musím ohradit k tvrzení, že píšu PR článek pro Shell. Píšu jen své poznatky, to co jsem vypozoroval, hlavně u své staré Felicie 1.3 50kW.
Pokud má někdo jiné zkušenosti s palivy Carrera a V-Power, může to být vlivem jiného typu motoru, jiného stáří a opotřebení nebo jen subjektivní pocit. Osobně, když už jsem si připlácel za aditivovaný benzín, tak jsem chtěl to nejlepší, to co se nejlépe projevovalo a to byl V-Power. U V-Power racing 100 oktan. jsem žádný extra efekt vůči V-Power necítil.

Jako poznámku tu uvedu poznatek, že kvalita V-Poweru se lišila podle pump. U jedné pumpy jsem stále měl pocit, že to není úplně ono.Zřejmě záleží na obsluze pumpy, která přidává aditivum do podzemních nádrží, nevím.

Taky se musím ohradit proti tvrzení, že nelze poznat efekt V-Power při výjezdu z pumpy. To snad psal člověk, co toto nikdy nezkusil, nebo má 5 metrovou hadici z nádrže do motoru. Protože to jde sakra poznat

Aha ,tak to bylo mimo ,sorry.Já taky jezdil na různé paliva a taky na carerra 95.Možná to byl jen subjektivní pocit,ale zdálo se miu,že ujedu se stejným natankováním dál.V jizdě jsem to nepznal. Ale co můžu na 100% potvrdit je,že rakouský nebo italský benzín je v daleko lepší kvalitě. a taky spotřeba šla o 1 litr dolů.Friťáci to dokonce potvrzovali hned od výjezdu od pumpy ,že to je nebe a dudy.Jináč můj názor je ,že takhle pančovat pohonné hmoty ,když je jeden výrobce v republice je hnus a nechápu,proč se to neustále toleruje.Nepoctivé prodejce zavřít a po návratu z lochu k lopatě hajzlové. :thu:
Korejcobijec
 


km @ l/100km

Re: Otačky 1.4CVVT

Příspěvekod antiDemon » 05.12.2010 13:19

na aditivovaná paliva se skutečně dá ujet více km. Ale není to tím, že by tento benzín poskytoval vyšší výkon, protože má stejné měrné spalné teplo jako N95 (tj. vyrábí se pouhým přilitím aditiva do N95, obvykle přímo na pumpě do zásobníků), což prokázaly testy výkonů motorů na ČVUT i zkušebních ústavech.

Nechápu akorát proč EU ve snaze snížit skleníkové plyny nenařídí standardní přidávání aditiv do benzínu. Řidiči by nemuseli vytáčet motory, mohli by jezdit na vyšší rychlostní stupeň, aniž by se motor dusil, a spotřeba by se snížila. Místo dotování etanolu (palivo E85) by mohli dotovat aditiva.
V současné době co s aditiv. benzínem ušetříte na množství paliva, to možná utratíte na jeho vyšší ceně, takže to vyjde asi šul-nul.

V současné době u motoru 1.6 CVVT aditivovaný benzín nepoužívám, motor má takovou rezervu ve výkonu, že zatím jsem potřebu aditiv. paliva neměl.

(Pokud by někdo věděl, co je podstatou aditiva, rád bych se poučil)
CEED SW 1,6 CVVT
antiDemon Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 40  Témata: 2
Registrován: 17.11.2010
Bydliště: doma  Czech Republic (cz)

Re: Otačky 1.4CVVT

Příspěvekod Korejcobijec » 26.12.2010 22:46

:) Dnes jsem ho krátce nátáh na 140km/h ;) Šel krásně za plynem.čtverka do 4 tisíc jela jak raketa. :scooter: Ale je dost slyšet. Takže rádio HEY a volume14 :lol:
Korejcobijec
 


km @ l/100km

Re: Otačky 1.4CVVT

Příspěvekod ferino » 27.12.2010 11:19

antiDemon píše:na aditivovaná paliva se skutečně dá ujet více km. Ale není to tím, že by tento benzín poskytoval vyšší výkon, protože má stejné měrné spalné teplo jako N95 (tj. vyrábí se pouhým přilitím aditiva do N95, obvykle přímo na pumpě do zásobníků), což prokázaly testy výkonů motorů na ČVUT i zkušebních ústavech.
(Pokud by někdo věděl, co je podstatou aditiva, rád bych se poučil)


Tak to trocha uvediem do spravnych kolaji. Aditivum sa pridava do pohonnych latok nie na pumpe, ale pri vydaji vo vydajnych skladoch do cisterny. A podla toho pre koho su pohonne latky expedovane, podla toho sa prida prislusne aditivum. Ak sa berie pre Shell, tak sa tam pri vydaji do cistreny vstrekne "Shellacke" aditivum, ak OMV tak "OMV-acke" aditivum, atd. Ak berie "No name" pumpa, tak ziadne, alebo take s akou znackou ma zmluvu a od toho vyrobcu sa tam aditivum prida. Aditivum si do vydajnych skladov dava samotny odberatel, aj ked je benzin je alebo ceskej, alebo slovenskej rafinerky.
Len pre info, do ciech su dodavane pohonne hmoty aj zo slovenskeho Slovnaftu a nie malo.
To Be Not Faster Than Your Angel Can Fly...
ferino Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 332  Témata: 13
Registrován: 23.10.2007
Bydliště: Nove Zamky  Slovakia (sk)

Kia Sportage IV (2018)
129000 km @ 5.8 l/100km

Re: Otačky 1.4CVVT

Příspěvekod zulyk » 27.12.2010 11:55

jj mozno to niekto aj potvrdi, ale v jednom cisle casopisu SM bola zimna nafta zo Slovnaftu vyhodnotena ako najlepsia
Hyundai I30 Fastback
1,4 TGDI
zulyk Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 951  
Registrován: 19.07.2010
Bydliště: VT  Slovakia (sk)
Sponzor (2)

Re: Otačky 1.4CVVT

Příspěvekod Korejcobijec » 27.12.2010 12:32

;) Já celkem hodnotím od Poláků pumpy Orlen.,ale zatím co jsem natankoval to nejlepší tak bylo v Rakousku.Je vidět ,že se tu pančuje o100/6 ;) Kdo má možnost jezdit do ciziny,nebo to má blízko na hranice ,tak je lepší tankovat tam.Už jen ten pocit ,že ty vyčůrky dostanou prd potěší. ;) Autíčku jsem dal na vánoce dálniční známku a do Bohumína po dálnici to mám asi 15 minut.Takže se mi vyplatí zajet pro plnou do Polska. :thu:
Korejcobijec
 


km @ l/100km

PředchozíDalší

Zpět na Motory / Pohonné ústrojí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé