ladlen píše:Ja mám najazdené za 3,5 roku 90 tisíc km, zatiaľ bez akýchkoľvek problémov. A to som v Nemecku raz na diaľnici Mníchov - Deggendorf prešiel celých 100km tachometrovou rýchlosťou 180-190 km/hod. Trvalo mi to 35 minút a našťastie potom boli semafory, na ktorých som pár minút postál. Lebo vtedy som ešte nevedel, že po takejto zaberačke treba nechať turbo vychladiť nejaký čas na voľnobehu. Inak, ceedy už budú mať v bud.roku povinne montované filtre pevných častíc a preto budú na Slovensku o 600 euro drahšie.
Bohužel filtry pevných částic se stanou nutností.Při euro 5 to prostě jinak nejde.Nebo možná jde,ale pak by Ceed v plný náloži s naftou nestál cca 500 tis. korun.Dobrá,nebo potěšující zpráva je,že živitnost dnešních filtrů už není takový problém jako býval a i velkorysá 7 letá záruka by to měla v pohodě pokýt.Brácha má FAP v Peugeotu 307 SW r.v. 2004 najeto cca 140 tis. km a zatím žádný problém.Takže otázkou zůstává,jaký způsob Kia použije.Jestli bude nutno dolívat aditiva do samostatné nádržky což dělají servisy,a nebo bude použit pátý vstřikovač,který v případě potřeby vstříkne potřebné množství paliva které se vznítí a vypálí saze ve filtru.
A ještě jsem si vzpoměl na jednu výhodu naftových motorů i
