Tony píše:Happy píše:Vždyť on tam ten Tony vlastně ani nic nemá, že jo, to se mu vlastně všechno jenom zdálo, to je ojedinělý případ. A zase někdo nečte, co se píše.
Nejvíce mě dojímá, jak někdo, kdo ve výrobě nikdy nebyl - tím myslím prodejce - řekne, že to ani není možné. Bych mu v té korozi omáchal hubu. A vy jim to ještě žerete.
však jo nic tam nemám a dalších pár lidí taky ne. asi jsme si neměli dávat ty lysohlávky ;-)
tady jde vidět komunikace... nebo to ví a schválně mlčí, aby prodali a víc je nezajímá
Jasne, uz vidim ako bude predajca odhanat zakaznikov od svojho "tovaru", aby mohol skrachovat. Uz vidim tychto "silackych" diskutujucich ako by takto "ludomilne" podnikali, hlavne v case krizy a upadku predaja automobilov.

Mam rad takychto "svetobeznikov" s hromadou reci. ;) Nevraviac o tom ze ich do vybavenia reklamacii v urcitej forme tlaci importer.
Co sa tyka kufra. Tak je to tu naozaj zatial ojedinely pripad, nie ak os dverami, kde sa to casom zacalo riesit. O sposobe a dlzke feedbacku sa nebavme. Az tych kufrov bude viac, tak potom mozme povedat ze je to "konstrukcna vada", ale takto moze ist o niec uplne ine.
A co sa tyka vymeny alebo prestriekania. Len pre porovnanie taky banalny zakladny priklad, uz vidim ako kazdemu co sa pakazil mobil hned vymenli zakladnu dosku a nechali len povodny obal. Na zaciatok by som to nechal riesit aj prestriekanim. Az sa to bude opakovat, tak ho necham vymenit. Nevidim v tom problem, preco si hned rozhadat servis s ktorym ma clovek dobre vztahy. Nevraiac o tom, ze ak to urobia dobre, tak auto pojde z domu skor ako sa to znova objavi, ak sa to vobec neobjavi niekde inde. ;)
Osobne odporucam si to prestriekanie poriadne skontrolovat (lem pri pantoch, okolo okna a okolo tretieho brzdoveho svetla), aby sa neslo kvoli fuserskej praci lakyrnika reklamovat spat velmi skoro. Pretoze ja s takou "kvalitnou" pracou lakyrnika ktory nam prelakovaval kufor na Cee'de po poistnej udalosti mam.
