Realita: Před šesti týdny jsme koupili 3 roky starý KIA cee'd 1,4 (benzin, 80Kw; 45.000km). Přestože oproti minulosti jezdím na spotřebu (méně razantně) pohybuje se moje skutečná spotřeba nad 7,2 litry; zatímco počítač ukazuje okolo 6,5litrů. 14 let stará Felicie si brala v průměru (léto-zima) pod 6,5litrů. Samozřejmě se nedají tyto dva vozy mezi sebou porovnávat. Je to jako srovnávat Škodovku s Trabantem (který byl ve své době vynikající). Věřím, že se s vozem časem "naučím" jezdit a spotřeba se sníží, ale přece ... Proto jsem pátral na webu po nějaké fintě jak vyzrát na spotřebu. Našel jsem nabídku na magnetický "spořič".
Předkládané "parametry":
1. Snížení spotřeby paliva a to mezi 13-22 procenty,při zachování stejného způsobu jízdy
2. Získání efektu vysokooktanového paliva,při tankování paliva levnějšího
3. Zlepšení akcelerace vozidla – 15 procent
4. Zvýšení výkonu a dynamiky motoru – 16 procent
5. Utišení chodu motoru
6. Plynulost a rovnoměrnost práce motoru při všech otáčkách
7. Zvýšení maximální rychlosti – cca 14 procent
8. Zlepšení vstřikování paliva
9. Čistější svíčky
10. Pročištění převodů a spalovací komory
11. Rychlejší start při nižších teplotách(i u nafty)
12. Prodlužuje životnost palivového čerpadla
13. Snižuje nahřívání turba a prodlužuje jeho životnost
14. Značně zvyšuje životnost motoru
15. Vylepšuje spalovaní rakovinotvorného Benzenu v benzínu NATURAL
16. Snižuje tvorbu emisí CO2,HC i Nox – cca o 50 procent.Spaliny přestanou vytvářet charakteristický zápach,obzvláště při naftě a LPG
17. Rychlá a velice jednoduchá montáž bez narušení převodů – zachováváme garance týkajících se nových vozů,do vozidla montáží magnetizérů nezasahujeme!
Máte někdo s magnetizací zkušenosti? Můžete to někdo doporučit?
Za Váš zájem a odpovědi děkuji