
| Důležité upozornění | 
|---|
|  Nově je možno si pořídit klubové podložky RZ/SPZ   Více se dozvíte zde https://www.kia-club.org/viewtopic.php?p=195579#p195579 | 


 
			
















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 bližšie. V záručných podmienkach som čítal nejakú štandardnú záruku na lak a prehrdzavenie, preto mi to ani neutkvelo v pamäti. Dúfam, že to nebude problém o pár rokov
 bližšie. V záručných podmienkach som čítal nejakú štandardnú záruku na lak a prehrdzavenie, preto mi to ani neutkvelo v pamäti. Dúfam, že to nebude problém o pár rokov   . Hrdia sa však, že na tomto aute je použité viac ako 70% vysokopevnej oceli, z toho vyplýva, že je to legovaná ocel s väčšou odolnosťou proti korózii. Či to je pravda,
 . Hrdia sa však, že na tomto aute je použité viac ako 70% vysokopevnej oceli, z toho vyplýva, že je to legovaná ocel s väčšou odolnosťou proti korózii. Či to je pravda,   alebo reklamný ťah, to sa dá ťažko zistiť. Ja dúfam, že časy korodujúcich Škodoviek a Fiatov sú už za nami a že tieto problémy sú už vyriešené na prijateľnú úroveň.
  alebo reklamný ťah, to sa dá ťažko zistiť. Ja dúfam, že časy korodujúcich Škodoviek a Fiatov sú už za nami a že tieto problémy sú už vyriešené na prijateľnú úroveň. . Preto som volil radšej dieslový motor, čo sa ukazuje ako dobrá voľba
  . Preto som volil radšej dieslový motor, čo sa ukazuje ako dobrá voľba   . Pri nižších rýchlostiach, kde sa ešte neprejaví vyšší odpor vzduchu, môže byť toto auto, podľa mňa, vďaka modernému motoru aj slušne úsporné
 . Pri nižších rýchlostiach, kde sa ešte neprejaví vyšší odpor vzduchu, môže byť toto auto, podľa mňa, vďaka modernému motoru aj slušne úsporné   .
 . si zrejme čítal tu, taktiež sa budem snažiť pravidelne zapisovať spotrebu tu Ak budeš mať nejaké otázky, kľudne sa ozvy. A ozvy sa aj keď auto kúpiš a budeš mať ty prvé skúsenosti.
  si zrejme čítal tu, taktiež sa budem snažiť pravidelne zapisovať spotrebu tu Ak budeš mať nejaké otázky, kľudne sa ozvy. A ozvy sa aj keď auto kúpiš a budeš mať ty prvé skúsenosti.  

 
			

















 
			

















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
			
 
			

















 
			















 
				
					 
				
			Taserda píše:po zohriatí v peci prechádza cez vaňu naplnenú roztavením zinkom ,po ochladení sa ešte preválcuje aby získal "potrebnú" drsnosť na lakovanie
 
			
















Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé