Nejde o to, zda to někdo ředí. To se snad u renomovaných čerpaček nemůže stát, ale jde o to že tyto čerpačky mají většinou velmi nízké ceny a ty nemohou mít pokud budou nakupovat aditivovanou naftu. Podle mě se jedná o naftu (palivo) které sice splňuje zákonem dané normy, ale každý ví že tyto normy dnešním naftovým motorům zdaleka nestačí. Kamarád kdysi jezdil pro Shell a rozvážel palivo v cisternách a vyprávěl jak to chodí při stáčení v rafinerkách. Základ benzínu či nafty mají v dané rafinérce všichni stejný, ale každá společnost si nechává přimíchávat při konečném stáčení do cisterny jiná aditiva. Přesně ta která si zplatila a která tam chce mít. Většinou to funguje na čipovou kartu která se před stáčením projede a automat načte o jakou společnost se jedná a podle toho namíchá směs aditiv a paliva.
Bohužel se taky někdy stane že přímo u čerpačky se špatně připojí hadice, což nechápu proč je nemají upravené tak aby nešla nesprávná hadice připojit k nádrži, ale občas se to prý povede. Pak se prý celý obsah nádrže musí vyčerpat a odváží se do rafinérky k tzv. převaření. Myslím že to provádějí v pardubicích.
Myslíš že u Hypernovy budou zbytečně připlácet za aditiva která by sice zlepšila kvalitu nafty, ale zvedla cenu která je pro ně nejdůležitější?
edit @snike
Toho se nebojím

pokud jsi ten test nečetl tak ti ho velmi doporučuji, je to zajímavé čtení. Hlavně zjištění o možné korozi v klasické naftě z důvodu určitého obsahu vody a také rapidní zvýšení mazivosti nafty.