
AH_Litomysl píše:Mám tu ze školení KIA perfektně popsaný systém ISG včetně schémat a popisu jednotlivých dílů. Je to vlastnictví KIA, takže to sem nemůžu nahodit, ale pokud by byl zájem, můžu to doma přepsat a pak to sem hodit.
titanus píše:
jasne ze chceme vediet ako to priblizne presne funguje...nieco vymaz nieco zataj nieco zmen a daj to sem pls...a hlavne co na to hovoris ty??
JonnY píše:Happy : ziadnu sekundu trvajuce startovanie som nezaznamenal. zoslapnem spojku, zaradim rychlost a uz je nastartovane takze sa mozem uplne normalne rozbehnut.
proti tomu ze si Ty sam chces startovat a zhasinat motor sa samozrejme neda nic namietat, ale to nieje chyba tohoto systemu.
starter je namahany, a preto ma system ISG starter vacsi a silnejsi. mozem sa spytat odkial cerpas info o dodatocnom elektromotore? ja som o nom nikde nevidel ani zmienku.
AH_Litomysl : to by bolo fajn. vdaka.
titanus : obvykle ja ta spotreba na volnobehu okolo 1-1.5 litru za hodinu
vobec nic sa nevypina, vsetko funguje normalne dalej. baterky ti moc luto byt nemusi, odber svetiel a radia je oproti starteru zanedbatelny. a preto ma isg baterku gelovu
system zacina fungovat pod cca 4kmh.
ja osobne som sekundu nespozoroval, clovek normalne stlaci spojku, zaradi rychlost a moze ist.
JonnY píše:tak to sa este uvidiromanisko píše:zaujimave. a ako su ochranene ziarovky?![]()
ale kedze sa pri automatickom zapinani svetiel tiez (normalne) startuje pri zapnutych svetlach, tak to snad maju nejako osetrene
JonnY píše:Happy : ziadnu sekundu trvajuce startovanie som nezaznamenal. zoslapnem spojku, zaradim rychlost a uz je nastartovane takze sa mozem uplne normalne rozbehnut.
proti tomu ze si Ty sam chces startovat a zhasinat motor sa samozrejme neda nic namietat, ale to nieje chyba tohoto systemu.
starter je namahany, a preto ma system ISG starter vacsi a silnejsi. mozem sa spytat odkial cerpas info o dodatocnom elektromotore? ja som o nom nikde nevidel ani zmienku.
AH_Litomysl : to by bolo fajn. vdaka.
titanus : obvykle ja ta spotreba na volnobehu okolo 1-1.5 litru za hodinu
vobec nic sa nevypina, vsetko funguje normalne dalej. baterky ti moc luto byt nemusi, odber svetiel a radia je oproti starteru zanedbatelny. a preto ma isg baterku gelovu
system zacina fungovat pod cca 4kmh.
ja osobne som sekundu nespozoroval, clovek normalne stlaci spojku, zaradi rychlost a moze ist.
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé