therion píše:Takze jsi vypl rozhaveny motor navic s pravdepodobne vynechavajicim zapalovanim. To je nejlepsi cesta jak poslat turbo do kopru!
Pokud se rozsviti MIL tak je treba hledat chybu nejen v motoru , ale i emisnim systemu a davkovani paliva. Pri diagnostice je treba vycist nejen chyby , ale i hodnoty vstriku, teploty a protilaku gpf. MIL se NIKDY nerozsviti jen tak z pleziru.
a to si kde vyčítal z toho... do kopca som to žhavil 4000 ot. na vrchole to 5x zablikalo, potom som išiel 2 min dole kopcom na voľnobehu, nepočul som že motor hrkoce, potom som dal rýchlosť ale auto už nechcelo tahať, našťastie bola pumpa 2 km tak tam som stál aj 2 min s hrkotajucim motorom, až som sa rozhodol to vypnúť, aj tak bolo treba natankovať... ale ten strach čo bude po naštartovaní uff... našťastie potom už nič... doma som to dal preveriť v servise, ale že nič... a odvtedy zatiaľ OK