ano presne to mi mi povedali, ked to bude v takom stave potom to az budu menit, nemam k tomu slov. Kebyze viem automat od kie nikdy nekupim este si zato aj pytaju dukaty navyse, keby to aspon fungovalo ako ma...
Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Zial musim suhlasit podla mojho nazoru je problem ze prevodovka velmi skoro radi dvojku resp. sa snazi aj rozbiehat z dvojky kedy ta spojka proste moc trpí
Mně se taky zdálo, že převodovka nechává druhý rychlostní stupeň dlouho/řadí dvojku brzy a párkrát jsem při záběhu auta pádlem snížil rychlost na jedna. A zdá se mi, že i v kolonách teď auto řadí "dobře".
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
KIA ProCeed GT Line 1.5 T-GDI 7DCT r. v. 2022 červená Infra KIA CEED SW 1.6 CVVT Comfort Plus r.v. 2010 Q8 beige (prodáno)
Ked pridas viac plynu resp. sa rozbehnes viac svizne prevodovka podrzi jednotku dlhsie, inak ked ides pozvolna ano radi relativne rychlo 2 stupen.
Ja sa ale smejem, ked som zakladal toto vlakno nikto nemal taketo problemy mi to pripadalo, ze som one and only Je ale pravdou, ze ked som to zakladal tak bol este CEED III gen. relativne novy model o DCT ani nehovorim.
Chlapi , taky kupovat si automat se suchyma spojkama , ktere vyzaduji rekalibraci a naslednou drahou vymenu neni moc dobry napad pokud chcete mit auto vic jak 5 let.
No na opotrebeni spojky stejne jako na opotrebeni brzd se zaruka asi vztahovat moc nebude.... Btw: kolik lidi si necha behem zaruky opravdu vymenit olej v tom 7dctecku
Nie som si isty ci dobre vravis, pri automatickej prevodovke nemas moznost svojou vinou prispiet k znizeniu resp. poskodeniu spojky ako u manualu. Domnievam sa, ze vtomto pripade sa berie aj spojka ako sucast prevodovky a tym padom by mala automaticky spadat pod 7 rocnu zaruku ako v pripade pohonnej jednotky.
Ja spozoroval iný problém ale neviem či ide o motor alebo prevodovku. Idem ustálenou rýchlosťou povedzme 50 v meste, nízke otáčky okolo 1500, plyn stlačený len veľmi jemne a zrazu z ničoho nič počujem ako sa zvyšujú otáčky motora až pokiaľ nepustím plynový pedál. Auto nemení rýchlosť a ani ručička na otáčkomery sa nemení stále ukazuje 1500 až pokiaľ nepustím plyn a znova ho nestlačím. Potom už reaguje aj otáčkomer. Ako keby si prevodovka sama vyradila do N ale divné je že otáčkomer neukazuje zvýšené otáčky motora. Má niekto s tým skúsenosť?
chtěl bych se zeptat na jeden asi stupidní dotaz, ale tím že to můj první automat tak mě to zajímá..
Když parkuji, mám zapnutý Auto hold a převodovku dám na P, vypnu motor, drží auto aut. ruční brzda nebo pouze převodovka? Nebo je potřeba ručně zapínat aut. ruční brzdu při každým odchodu od auta? Díky