Baterii jsem kupoval úplně novou Vartu 60Ah Blue Dynamic před cca 4 týdny, nedobíjel jsem jí nabíječkou, přišla dovnitř tak jak jsem jí koupil..
Nahrál jsem nějaké nové videa
1. Volnoběh zastudena (bez klimy, bez větráku) -
https://icedrive.net/s/FBwA9RXaWG56ZYXgtSaD1AuRiX27- Tady pozor, v cca 10 vteřině jsem to auto chcípl a nastartoval znovu, chtěl jsem tam nahrát ten start.. Takhle to vypadá, jak kdyby otáčky spadly na 200, ale není to tak.. Volnoběh drží fakt pevně..
2. Volnoběh zatepla (bez klimy, bez větráku) -
https://icedrive.net/s/RaQv6Z71QAZvWYyP7azYXyvSatjf
Co se toho startu motoru týče, je to jak kdy, někdy to chytne na štěknutí, někdy si to štěkne víckrát.. Nemůže to být ale spíš startér? Přiznám se, že ten motor je za tepla tak tichý, že se mi během těch 3 let, tak 5x povedlo nastartovat nastartovaný motor a nepěkně si ten startér zařval.
3. Pár startů a chcípnutí zastudena (bez klimy, bez větráku) -
https://icedrive.net/s/V9V8P4tChR3wAY28ybtFW3SY2z4B4. Zvuk motoru potom co ručička teploty došla k 90°C (bez klimy, bez větráku) -
https://icedrive.net/s/VDZagyZNCgz3XiY5Bij334zwGxxR5. Pár startů a chcípnutí zatepla (bez klimy, bez větráku) -
https://icedrive.net/s/CSFxDP5W5tX1gFTDhCQtZDWSZWTtJá tam žádný nepěkný zvuk jako v tom prvním videu moc neslyším.. Musím upozornit na to, že ten telefon hodně zesiluje zvuky a přidává vítr a okolní ruchy (provoz). V nahrávce to všechno zní mnohem hlasitěji, než v reálu opravdu je.. Když je ohřátý a jsem od auta tak 3 metry daleko, tak není téměř poznat, že je to auto nastartované.
Rozvody prý mechanik kontroloval a sedí jak mají, nejsou přeskočené a je tam ET engine, od kterého mám tu fakturu, takže tam jsou cca 24 tisíc km..
Co se lambd týče, v těch posledních videích co jsem ukazoval Ti přijdou špatné? Já na to koukal tak přeskokem a přišlo mi, že po puštění plynu padnou relativně dobře dolů.. Nebo jsi tam našel někde segmenty, kdy by první šla opožděně nebo špatně?
Teď jak jsem resetoval včera ty hodnoty, tak jsem ujel už cca 150km a to auto prostě magicky na 3.500 RPM jede fakt skvěle.. ale do těch 3.500 RPM je to pořád takový.. liný, že tomu je jedno jestli dám plyn na 10% nebo až na podlahu.. Se zapnutou klimou je to ještě slabší, ale taktéž to na těch 3.5k RPM chytne dech a fakt to jede.. Což předtím nedělalo.. Pořád bude něco jinak.. Jenže co? Pokud tohle udělal reset adaptačních hodnot přes tu mou levnou OBD diagnostiku, nebude nakonec chyba fakt někde v ŘJ? Nějaká mapa poměru otáčky, klapka, palivo?
Já teď nevím kam se hnout.. Žádný "garážník" nemá čas.. FCD diagnostika taky až do konce Srpna ne.. Můžu max zkusit ten autorizák, jenže tam se bojím, že zaplatím úplné nesmysly.. Hlavně, když nevím co.. a jestli to vůbec pomůže.. Mám vyhrazených na opravu už jen tak 15-20 tisíc maximálně.. Pak už budu v háji
