lubos550 píše:To vyzera, ze sa tu zas zisla "Pat a Mat" uderka. Nerozumeju prakticky nicomu, ale kazde vlakno zapleveluju. A nejde sa ich zbavit.
Perly hodne miestneho trola:
"Je-li tlak výfukových plynů malý (v nízkých otáčkách motoru), turbínové kolo se otáčí pomalu a tím ani sací kolo nemůže zvyšovat tlak a klade nasávanému vzduchu spíše odpor."
Toto mohol napisat len clovek, ktory neovlada ani len pohybove zakony (ZS)
"Zhruba kolem 1 800 otáček u naftového a 2 500 otáček u benzínového motoru, se situace dramaticky mění. Turbo se dostává “do záběru” a auto jakoby najednou ožije"
Obdobne zase nezmysel. To kedy sa turbo roztoci, zavisi od jeho velkosti. Kludne to moze byt aj pri 500/min otackach
johnyfly1 píše:moje prvé auto nemalo turbo a ako to lepsie ako na tejto cvvtsom sa bol pytat do autorizaku aj ci nieje aktualizacia na riadiacu jednotku, zeby odladili ten plyn a len kukol do pocitaca a bez toho aby mi auto napojili na diag tak povedal ze tam nič nemaju
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé