od staky1 » 14.01.2022 03:40
Ahoj,
neviem ci to mas este aktualne, ale riesil som toto iste cca pre mesiacom na Optime 2017 1,7 CRDI 104kW, vytiahol som ich z motora a na nich napisane 5,4V...
samozrejme ze som tie 5,4V ani nevedel najst a tazko kupit, ked som to hladal podla OE vzdy mi naslo len 12V.
Na 1,7 crdi to mam ako spolocny + pol (z rele) pre vsetky 4ks a myslim ze aj ty tak... a jasne po premerani tam bolo 12V...
Dokonca som povodny original funkcny zhavic na ktorom je napisane 5,4V napojil na 6V baterku a ani sa nezohrial... na 12V fungoval normalne...
Tak som tam kupil tie 12V, vsetky naraz ukostril a napojil + pol z rele, vyskusal a odvtedy nemam ziadny problem, cize veselo 12V a ignoruj 5,4V
To tie 5,4V co ja viem nemaju spolocny + pol, maju vlastne konektory, niektore aj cidlo tlaku (Opel, VAG groupa), a ked vadny dokaze ho RJ presne identifikovat, u nas to nevie.