Tak jsem dnes byl brat plnou a muzu potvrdit to, co psal Motorsport. Palubni pocitac ukazoval celkem o 0,9l nizsi spotrebu nez normalne, ale pri prepoctu na litry benzinu mi vysla spotreba stejna (+- 0,1l) jak bez Racingboxu. Takze se nenechte zmast tim, co vam rika pocitac
Takze shrnuti:
+ tahne od nizsich otacek, neni nutno tolik radit
+ nejlevnejsi varianta jak si zvysit vykon motoru
+ zarizeni muzete kdykoliv sami odpojit
+ pri instalaci v autorazivanem servisu neprijdete o zaruku
+ prenosna na stejny typ motoru
+- spotreba je priblizne stejna
- palubni pocitac bude spatne pocitat prumernou spotrebu a prevdepodobne i celkovy dojezd
- muzou vam drive odejit vstrikovace, protoze zarizeni funguje na principu zvysovani tlaku vstriku
- za studena vice kouri
- zarizeni a kabelaz nevypadala moc vodotesne, takze pri myti motoru bych to radsi odpojoval
Na zaver jedna udalost z meho testovani. Overil jsem si, ze velmi vysoky vstrikovaci tlak je hlidan ridici jednotkou

kdyz se mi druhy den po instalaci Racinboxu nepovedlo nastartovat. Nastartoval jsem az po odpojeni onoho zarizeni, v logu chyb se nachazel zaznam o velmi vysokem tlaku v railu a tak ridici jednotka zabranila nastartovani motoru. Takze mi v servisu hned druhy vymenili jednu krabicku za druhou a u ni uz jsem nepozoroval ani ty skokove ztraty tahu, jak jsem popisoval v prvnim prispevku a vuz uz nasledne startoval bez problemu ;) Pravdepodobne ta prvni byla spatne naprogramovana ci se vloudila nejaka jina chybka
