
only_one píše:teď prošla Vitara faceliftem, palubní deska je už z měkčeného plastu, dostala loketní opěrku, velmi sympatické sedačky. Jen ty výplně dveří jsou takové tvrdší tam se nic nezměnilo. Je to úplně jiná kategorie auta se zcela jiným dojmem ze řízení. Přijde mi ideálně velká, je jako HB Ceed ale je o chlup vyšší na podvozku a se 4kolkou umí hezky jezdit v zatáčkách což je na Crossover až překvapivé. Ale v ceedu si člověk lepe sedne, pocitově je hloubš v autě a celková robustnost je fajn pocit u Kii. no uvidíme víkend. Porovnám vyhodnotím uvidím. Možná taky by se vyplatilo počkat na přesné parametry Shootinga až doupřesní motory a přesné specifikace ekobruseláků
Ale co mě teď nejvíc vnitřně žere, je ten částicovej filtr co nasadila Kia i Hyundai plošně na Tgdi. Studoval jsem teď poslední dny ty střípky co jsou k dispozici pro systémy GPF a systém řízení pro vypalování je opět zcela brutální pro chod motoru. To že u nafťáků se holt ředí olej u všech dízlů je ještě docela OK, ale u těch benzínů, kdy jednotka jede na opravdu chudou směs a to i při zatížení už mi tak moc dobré nepřijde a už vubec ne v kombinaci s přímovstřikovanýma jednotkama, super eko olejema s relativně nízkým HTHS a citlivostí na teplotu, kde ten karbon poteče tomu motoru odevšad, ale horší bude, že olej bude dostávat neuvěřitelně zabrat, když každou chvíli se bude muset poprat s teplotou co mají motory na okruhu a ještě to bude zašpuntované dalším filtrem. No to pro mě začíná být stopka s trojitým blikacím stroboskopem a sirénou z nákladní lodě..A k tomu tu neni absolutně žádné auto s benzínovým filtrem co má najeto nějakou slušnou porci km, nejsou reference z dílen, servisáci netuší a tak ani kdyby mohli tak prostě neví. A já bych 600-700K nerad poslal do auta, co mě bude zase několik let prudit motorem.
fakt jsem bych si potřeboval koupit auto a vážně nevím co bych si měl koupit, protože všechny možnosti mají nějaké významné "ALE"
Zlaté Gdi v minulé generaci. Fakt jedno z nejlepších aut co se dalo koupit za bezkonkurenční poměr cena/výkon bez zbytečných technických zařízení co majiteli život rozhodně neulehčují, užitná hodnota zabalena pořád v relativně moderním balení. Pro nás plebs, naprosto nejlepší volba
only_one píše:Co mě teda ale dokonale od Ceedu odrazuje - Užitečná hmotnost má Vitara 435kg v plné výbavě a nemá dlouhej převis takže si nesedne na zadní nápravě. Novej ceed má u kombíku s AT maximální prázdnou 1514kg a celkovou 1880 - 366kg u 1,4Tgdi a 357kg u Crdi.... užitečná hmotnost kombíka.. TO JAKO FAKT???to fakt nikomu nepřijde tohle číslo špatně?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé