kovki, tie protokoly majú, videl som ich, po vypálení bola hodnota zaplnenie filtra 3, ale priznám, nepamätám si jednotky
a pridám pokračovanie
po výmene EGR bol následne vymenený snímač rozdielového tlaku, výsledok stále rovnaký, pravidelné vypaľovanie po cca 140 km
no a pridám perličku, čo mi napísali z Kie na vyučtovaní reklamácie (EGR, snímač, chladiaca kvapalina a destilovaná voda - 1327,03€):
"Km pri odovzdaní vozidla po výmene EGR 82408 km a robená regenerácia DPF.
Nejedná sa o chybu, ale o bežný jav hlavne v letnom období, kedy je exterierová teplota vysoká a hrozí vznik požiarov, častejšia regenerácia prebieha za nižších teplôt výfuk. systému a rovnako aj jej dĺžka je kratšia, čo znamená, že je nižšie riziko vzniku požiaru, resp. poškodenia vozidla. Spotreba by nemala byť pri tejto častej regenerácii výraznejšia"a pod toto sa niekto dokáže podpísať
prvé čo mi napadlo bolo, že prečo potom menili diely za 1300€ keď je to bežný jav ...
doteraz 6 liet asi neboli tak vysoké teploty ako tento rok permanentne už od mája ...
že doteraz vypaľovalo cca 15 km a teraz pravidelne 19 km je kratšia regenerácia ...
a že spotreba ktorú si od začiatku zapisujem do spritmonitoru jasne vzrástla (rok 2016 5,98lll/100km, rok 2017 zatiaľ 6,32 a to ešte príde zima keď porastie) "by nemala byť výraznejšia" ...
a v podstate som im vďačný, lebo chránia moje auto pred poškodením a požiarom ...
vraj je ešte jedno auto s podobným "bežným javom" v Čechách, poslali ďalšie údaje do KIE a čaká sa na ich odpoveď