Ahoj všem,
podařilo se mi při výměně filtru zavzdušnit palivový systém u 2.9crdi 136kW motoru (rv.2006 listopad). Stručně popíšu problém: Vyměnil jsem palivový filtr, všechno jsem to správně zapojil a sednul do auta. S otevřenou kapotou (nevím jestli to je relevantní) jsem zapnul zapalování na cca 10 sekund potom jsem to vypnul a znova zapnu zapalování na cca 10 sekund, potom jsem zkusil nastartovat a motor okamžitě chytnul, bohužel po chvíli běhu chcípnul (došla mu nafta). Zkoušel jsem tedy pumpovat pumpičkou vedle filtru (asi 2min) a cejtim že v tý pumpičce je taky nafta se vzduchem. Rozpojil jsem i ty tři ryclospojky na filtru abych viděl jestli při sepnutym zapalování bude téct do filtru nafta a neteče. Prostě se nechce sepnout podávací čerpadlo. Nevím ale proč. Zespoda filtru je nějaký čidlo nebo co to je a tak jsem myslel, že si to s tím novým filtrem nerozumí,taj jsem tam dal zpátky ten starej filtr a pokus jsem opakoval, ale podávecí čerpadlo se stejně nezapne.
Mám tyto dotazy:
1-Má to vůbec podávací čerpadlo??:-)
2-Jak prověřím, že to čerpadlo tlačí, když nepomohli ty rozpojený hadice?
3-je nějaká podmínka pro běh podávacího čerpadla (protitlak, zapojení toho snímače na filtru...)?
4-jak se palivový systém dá spolehlivě odvzdužnit?
5-Má to ještě jiný háček?
Dříve jsem měl HDičko a tam jsem měnil pal filtr asi 5krát a nikdy žádný podobný problém. S Carnivalem jsem jinak spokojený, doufám, že jsem si ho nerozbil:-))
Děkuji moc za rady.
Radek