Mony píše:@ vladislav
už zase jsi dostal kalendář![]()
Jak budu mít cestu tak se tam zastavím. Za jak dlouho to měli "opravené"?
Ne ne ten kalendář je jeden a ten samý..




Mony píše:@ vladislav
už zase jsi dostal kalendář![]()
Jak budu mít cestu tak se tam zastavím. Za jak dlouho to měli "opravené"?
jakub píše:
@Kryshna:
S tím krouťákem už jsem to tady vysvětloval - závisí pouze na výkonu a otáčkách motoru. To, jaký má motor tah závisí na jeho výkonu, resp. výkonu při daných otáčkách. To určuje charakteristika motoru - závislost výkonu na otáčkách. Přeplňované motory dosahují vyššího výkonu už při nízkých otáčkách a to způsobuje ten pocit vyššího výkonu a tím i dynamiky. Je zajímavé, že ten nesmysl vyšší kroutící moment = vyšší dynamika se objevuje často i v odborných časopisech. Přitom na to stačí první ročník průmyslovky.
Kryshna píše:jakub píše:
@Kryshna:
S tím krouťákem už jsem to tady vysvětloval - závisí pouze na výkonu a otáčkách motoru. To, jaký má motor tah závisí na jeho výkonu, resp. výkonu při daných otáčkách. To určuje charakteristika motoru - závislost výkonu na otáčkách. Přeplňované motory dosahují vyššího výkonu už při nízkých otáčkách a to způsobuje ten pocit vyššího výkonu a tím i dynamiky. Je zajímavé, že ten nesmysl vyšší kroutící moment = vyšší dynamika se objevuje často i v odborných časopisech. Přitom na to stačí první ročník průmyslovky.
V tvych vetach je pravda, ale... ac jsem stavar a ne dopravak, dovolim si poznamku... mluvil jsem o krouticim momentu v zavislosti na objemu motoru (atmosfericke benziny) a k tomu samozrejme patri tebou zminovane otacky, ale predevsim zprevodovani... to bych rekl, ze je zasadni dulezitost.Pro zajimavost... vlastnil jsem Vectru 2001 s 2.2 16V ze Speedsteru (limitovana verze 6000 vyrobenych kusu) a muzu rict, ze pri rychlostech do 100Km/h jsem mel co delat s klasickymi TDI se 66kW... pritom ja mel vykon 108kW... ale kroutak jen 196nm.To TDI ma 210nm pri 1900ot., ja mel maximum ve 4200ot.Cili ve strednich otackach se projevi predevsim ten "kroutak" (pruznost) a pri vyssich jsem svuj handicap mensiho kroutaku dotahoval vykonem... to uz byly rychlosti nad 100Km/h kdyz TDIickari ztraceli dech (diky tomu ze tam kde me ozival motor, jim strme padala krivka kroutaku a krivka vykonu) a Veky ozivala
boze to byly casy.Rekl bych to asi takhle... je naprd mit vysoke maximum ktere rychle nastoupi a jeste rychleji klesa,dobry motor by mel mit zhruba stejny prubeh momentu ve vsech spektrech otacek... mimochodem proto jsem chtel vzdy Hondu a jejich VTEC, ale pokazde se naskytla jina moznost ;)
MP1 píše:Honda Vtec musí byť super. Ale ozaj by si využíval veľmi často celé spektrum otáčok?
Mám na mysli hranicu 8000 ot.
Nafťáci sa tešia zo záťahu v nízkych otáčkach.
My benziňáci sa tešíme, že nám to plynulo ťahá až po obmedzovač.
Mony píše:Mě taky nelícuje pravá strana.
Mony píše:Mě taky nelícuje pravá strana.
nocnik511 píše:Re: jakub
...jen vesele dokončuj..svou...myšlenčičku, ať je Ti lépe rozumět...to já jsem fcelku splachovací :-P flegmatik....akurát fčera by se ve mě krve nedořezal, když jsem až na noční zjistil, že mi náký příznivec odřél bobíka
před domem, kde jsem ho zanechal bez dozoru já
nešťastník....takže i
mě sedí, jak prdél na nočníku, jen krom kapoty, ještě i smůla smůlovatá
...celóu noc jsem oko nezamhouřil
kuceraj píše:Co bych ceedovi vytkl?
1) Nelibi se mi zvuk motoru (1.4), ale to je asi subjektivni pocit. Zni to jak trivalcova fabie (ted me asi ukamenujete).
2) Nepresne razeni - jednak proklamovana zpatecka a druha vec je, ze nejsem schopny u tohohle auta plynule radit - bud necham moc proklouznout spojku nebo ji pustim moc rychle. Rikal jsem si, ze si zvyknu, ale porad nic. Soucasne jezdim s Mondeem 2.5 benzin, 1.3 Corsou a se starym Escortem 1.6 v combi a tam problem nemam. Mam najeto teprve 1500km tak se to mozna srovna. Ma nekdo podobny problem nebo jenom neumim radit?
3) V chladnem pocasi mi zacalo vrzat viko kufru pri otevirani/zavirani. Neni to zavada, ale je to neprijemne.
Jinak jsem se ceedem moc spokojen. Proslo mi pod rukama spousta aut a rikam, ze Ceed je DOBRE AUTO...
kuceraj píše:Co bych ceedovi vytkl?
1) Nelibi se mi zvuk motoru (1.4), ale to je asi subjektivni pocit. Zni to jak trivalcova fabie (ted me asi ukamenujete).
2) Nepresne razeni - jednak proklamovana zpatecka a druha vec je, ze nejsem schopny u tohohle auta plynule radit - bud necham moc proklouznout spojku nebo ji pustim moc rychle. Rikal jsem si, ze si zvyknu, ale porad nic. Soucasne jezdim s Mondeem 2.5 benzin, 1.3 Corsou a se starym Escortem 1.6 v combi a tam problem nemam. Mam najeto teprve 1500km tak se to mozna srovna. Ma nekdo podobny problem nebo jenom neumim radit?
3) V chladnem pocasi mi zacalo vrzat viko kufru pri otevirani/zavirani. Neni to zavada, ale je to neprijemne.
Jinak jsem se ceedem moc spokojen. Proslo mi pod rukama spousta aut a rikam, ze Ceed je DOBRE AUTO...
Milost píše:kuceraj píše:Co bych ceedovi vytkl?
1) Nelibi se mi zvuk motoru (1.4), ale to je asi subjektivni pocit. Zni to jak trivalcova fabie (ted me asi ukamenujete).
2) Nepresne razeni - jednak proklamovana zpatecka a druha vec je, ze nejsem schopny u tohohle auta plynule radit - bud necham moc proklouznout spojku nebo ji pustim moc rychle. Rikal jsem si, ze si zvyknu, ale porad nic. Soucasne jezdim s Mondeem 2.5 benzin, 1.3 Corsou a se starym Escortem 1.6 v combi a tam problem nemam. Mam najeto teprve 1500km tak se to mozna srovna. Ma nekdo podobny problem nebo jenom neumim radit?
3) V chladnem pocasi mi zacalo vrzat viko kufru pri otevirani/zavirani. Neni to zavada, ale je to neprijemne.
Jinak jsem se ceedem moc spokojen. Proslo mi pod rukama spousta aut a rikam, ze Ceed je DOBRE AUTO...
Na tom řazení něco bude, spojka vypíná a zapíná na poměrně krátké dráze a co mi vadí víc je, že pomalu padají otáčky motoru. Na to jsem se šel i zeptat do servisu a řekli mi, že je to z důvodu emisních limitů. Tak jsem dostal radu - nejdříve nohu z plynu a pak teprve sešlápnout spojku. Jezdím také dvěma auty a tak mi to také dělá trochu problém. V Octavii 2,0 TDI tento problém nemám. Ve Fabii mi to také nedělalo žádný problém, ale na všechnmo si lze časem zvyknout.
Milost píše:kuceraj píše:Co bych ceedovi vytkl?
1) Nelibi se mi zvuk motoru (1.4), ale to je asi subjektivni pocit. Zni to jak trivalcova fabie (ted me asi ukamenujete).
2) Nepresne razeni - jednak proklamovana zpatecka a druha vec je, ze nejsem schopny u tohohle auta plynule radit - bud necham moc proklouznout spojku nebo ji pustim moc rychle. Rikal jsem si, ze si zvyknu, ale porad nic. Soucasne jezdim s Mondeem 2.5 benzin, 1.3 Corsou a se starym Escortem 1.6 v combi a tam problem nemam. Mam najeto teprve 1500km tak se to mozna srovna. Ma nekdo podobny problem nebo jenom neumim radit?
3) V chladnem pocasi mi zacalo vrzat viko kufru pri otevirani/zavirani. Neni to zavada, ale je to neprijemne.
Jinak jsem se ceedem moc spokojen. Proslo mi pod rukama spousta aut a rikam, ze Ceed je DOBRE AUTO...
Na tom řazení něco bude, spojka vypíná a zapíná na poměrně krátké dráze a co mi vadí víc je, že pomalu padají otáčky motoru. Na to jsem se šel i zeptat do servisu a řekli mi, že je to z důvodu emisních limitů. Tak jsem dostal radu - nejdříve nohu z plynu a pak teprve sešlápnout spojku. Jezdím také dvěma auty a tak mi to také dělá trochu problém. V Octavii 2,0 TDI tento problém nemám. Ve Fabii mi to také nedělalo žádný problém, ale na všechnmo si lze časem zvyknout.
vlafi píše:Mě se nelíbí jak moc se auto špiní..dnes jsem byl v šoku,když jsem viděl špínu v místě vyznačené na fotce..![]()
myslel jsem,že to je sedřené na plech,ale naštěstí jen špína..špína se ocitá na místech,které bych nečekal..![]()
pak už zminované rány u podběhů,ale jinak jsem spokojený..mám svou mambu opravdu rád a maličkosti neřeším,jelikož je to za tu cenu skvělé a v některých případech i lepší auto než některé vozy konkurenční značky,která má delší zkušenosti..
Zpět na Všeobecný pokec / General Discussion
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé