Ačkoliv je GDi velmi dobrý motor ve své třídě, zde bych zvolil CRDi.  Má podstatně vyšší točivý moment který je zde potřeba o něco více než v menším autě o velikosti ceeda a dalším důvodem by byla nižší spotřeba. U GDi se budeš muset trochu hlídat u CRDi je ten rozptyl podstatně menší a hlavně jeho maximální spotřeba nikdy nevyleze k 9 litrům. Jako ideální motor vidím 2.0 CRDi, ale cenou se dostává o dost výš. 
 Tchán má Sportage 1.6 GDi a spotřeba ho v prvních týdnech dost šokovala.  Byl zvyklý jezdit hodně svižně a s tímto motorem to znamená ve vyšších otáčkách, takže měl spotřebu kolem 9-10 litrů. Postupně pochopil že takhle to nepůjde a musel přizpůsobit styl jízdy. Předtím měl ceeda CRDi a jezdil stejným stylem kolem 6,5 litru.
			
 
 

 
			

 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			
 
			 ale chcem sa spytat ked uz tu spominate DPF filter ... ako sa vypaluje? treba dlhu trasu? ci moze byt aj kratsia pri vyssich otackach?
  ale chcem sa spytat ked uz tu spominate DPF filter ... ako sa vypaluje? treba dlhu trasu? ci moze byt aj kratsia pri vyssich otackach? Sportage EX r.v. 2011 1,7CRDi
 Sportage EX r.v. 2011 1,7CRDi
 
  