Sice jeste v nabidce nemaji Cee'da, ale uz jsou znamy jejich namery z motorove brzdy:
Pred:
 
Po EUR4:
 
Po EUR3:

| Důležité upozornění | 
|---|
|  Nově je možno si pořídit klubové podložky RZ/SPZ   Více se dozvíte zde https://www.kia-club.org/viewtopic.php?p=195579#p195579 | 
 
 


 
			


















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			
 
			


















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
			
 
			


















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
			


















 jinak prijde o zaruku
 jinak prijde o zaruku  

 
			


















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			hansk píše:Zdar, tak s přečipováním opatrně. Ti borci co to dělají, sice tvrdí, že je to naprosto v pohodě, ale mám opět zkušenost. Ne sice s mým autem, ale můj dobrý známý si nechal přečipovat tédéíčko pašíka fauvé. Což o to, tryskáč to je.... Ale byl rád, že šel po roce z baráku. Rapidně šla nahoru spotřeba a dosud bezproblémový motor šel pomalu do kytek. Jak říkám - byl rád, že se toho zbavil.....
( ten pašík byl z roku 2001 a stál přes 800tis. Sečteno a podtrženo přišel o půl mega. A to si myslel, že s tímhle autem pojezdí tak 8-10 let)
 , mel jsem vyhlydnuty CIMBU Autosport, ktery si myslim uz je dlouho na trhu a jejich prace je overena i Rally zavody
, mel jsem vyhlydnuty CIMBU Autosport, ktery si myslim uz je dlouho na trhu a jejich prace je overena i Rally zavody  Myslim, ze s autem je to jako s pocitacem, taky nejede naplno a da se ladit a taktovat
 Myslim, ze s autem je to jako s pocitacem, taky nejede naplno a da se ladit a taktovat  vse zalezi na komponentach a jak s nimi zachazis (dodatecne chlazeni apod.). Treba frekvence procesoru se stanovuje zpusobem, postupnyho taktovani, dokavad procesor provadi vypocty spravne (=system je stabilni), tak se frekvence zvysuje do te doby nez se kousne (=zacne pocitat blbe), pak se vrati o nekolik kroku zpet (=rezerva stability) a mas finalni frekvenci
 vse zalezi na komponentach a jak s nimi zachazis (dodatecne chlazeni apod.). Treba frekvence procesoru se stanovuje zpusobem, postupnyho taktovani, dokavad procesor provadi vypocty spravne (=system je stabilni), tak se frekvence zvysuje do te doby nez se kousne (=zacne pocitat blbe), pak se vrati o nekolik kroku zpet (=rezerva stability) a mas finalni frekvenci  Myslim, ze je to i tak s motory, proste ho jen zacnes pouzivat na ty horni hranici, kde pokavad budes procesor spatne chladit, tak se PC kousne a muze se i procesor spalit, ale pokavad budes dodrzovat servisni prohlidky, vymeny oleje a pod. tak by motor mel vydrzet bez problemu
  Myslim, ze je to i tak s motory, proste ho jen zacnes pouzivat na ty horni hranici, kde pokavad budes procesor spatne chladit, tak se PC kousne a muze se i procesor spalit, ale pokavad budes dodrzovat servisni prohlidky, vymeny oleje a pod. tak by motor mel vydrzet bez problemu  Problem je, kdyz ti to od zacatku nekdo blbne nastavi (pretaktuje), tak pak se muzes snazit sebevic a i tak ti zacnou problemy :-|  Viz. rady od CIMBU, jak vybirat chiptuningovou firmu: http://cimbu.cz/index.php?page=whole&lng=cze&item=1
 Problem je, kdyz ti to od zacatku nekdo blbne nastavi (pretaktuje), tak pak se muzes snazit sebevic a i tak ti zacnou problemy :-|  Viz. rady od CIMBU, jak vybirat chiptuningovou firmu: http://cimbu.cz/index.php?page=whole&lng=cze&item=1
 
			


















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 ( křídla, prahy, nasávání,poladěný motor, atd.). Skoro každý Ti řekne, že taková kára je těžko prodejná. Takže do toho sice člověk nasype těžký prachy za "doplňky" ale když to dáváš pryč, je to spíš mínus.
 ( křídla, prahy, nasávání,poladěný motor, atd.). Skoro každý Ti řekne, že taková kára je těžko prodejná. Takže do toho sice člověk nasype těžký prachy za "doplňky" ale když to dáváš pryč, je to spíš mínus. 
			


















hansk píše:Zdar, máš pravdu, Bedo....
Ale na druhou stranu se zeptej známých bazárníků, jak se jim prodávají různě vytuněné auta( křídla, prahy, nasávání,poladěný motor, atd.). Skoro každý Ti řekne, že taková kára je těžko prodejná. Takže do toho sice člověk nasype těžký prachy za "doplňky" ale když to dáváš pryč, je to spíš mínus.
 i kdyz v praci jeden clovek koupil vyparadenyho Citrona z bazaru
 i kdyz v praci jeden clovek koupil vyparadenyho Citrona z bazaru   ??:
??:
 
			


















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			grafix píše:Mas pravdu Bedo...proto jsem uz kdysi rikal ze zvyseni vykonu o nejakych 10-12% by bylo myslim dostacujici a zaroven bezpecne pro motor... Tzn. pro 1.6CRDi - 95kW(11%) a 285Nm(12%)... Tusim ze treba u Fordu existuje rezim, kdy dojde k docasnemy zvyseni vykonu o 10%, kdyz je to zrovna potreba... uvadeji to jako hodnotu v zavorce.
Nejvetsi problem ale vidim v tom, sehnat nekoho, kdo tomu opravdu rozumi a umi nastavit zvyseni vykonu o tebou pozadovanou hodnotu.
Pokud takovou upravu nabizi prodejce, tak bych se ztraty zaruky nebal.


 
			


















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			
 
			


















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
			
 
			

















 
				
			Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé