Kia sorento 2,5 diesel 2002, v letě jezdí normálně v zimě nastartuju chvíli jedu motor má nepravidelný chod, trochu kouří černě, zastavím vypnu motor nastaruju a zase to jede, dokud je 10 stupnu celsia stačí to dvakrát a když je motor ohřátí jezdí to celý den normálně, když je kolem 0 stupnů chcípne to klidně 10x. Vyměnil jsem vstřiky čerpadlo a dělá to dál poradí někdo?
Naposledy upravil Beda dne 04.11.2015 21:00, celkově upraveno 2
Důvod:Edit: komplet velke pismo prepsano na male (jeste, ze existuje PSPad).
Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Palivovy filtr jsi hadam menil take, tak pak uz prijdou na radu lambdy a mozna jine senzory (treba na klikovce apod.) bohuzel je to vzdy stejne, kdyz netrefis poprve na tu spravnou vec, tak v tom muzes byt za balik
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
môže to byť aj čidlo teploty motora. Dáva riadiacej jednotke zlé údaje, že je motor teplý a tak nezapína sytič a motor zdochýna. Keď je teplo tak to až tak nevadí,ale keď je chladno, tak je problém!