Tak jasně, navíc je třeba počítat s různou životností pneu. Tam bývají rozdíly mnohem větší než ve spotřebě a nejhorší gumy se ojedou i o víc jak polovinu rychleji než ty s nejlepší výdrží... Jenže taky záleží, kolik kdo ujede v zimě km. Třeba při mém nájezdu je životnost zimních pneu nepodstatná

Co se týká spotřeby, nemám přímé porovnání, takže mohu vycházet jen z testu zimních pneu 2015 v dTestu: "Mezi nejlepší a nejhorší pneumatikou v kategorii 205/55 R16 je rozdíl ve spotřebě paliva pouze šestiprocentní, což odpovídá 0,3 l/100km, v menším rozměru 165/70 R14 dokonce jen čtyřprocentní – 0,2 l/100km." Nokian tam byl ve spotřebě přesně uprostřed, takže to vypadá na 0,1-0,15 l a otázkou je, jak to je v reálu, protože test je jedna věc, realita druhá...
K hlučnosti Nokianů mohu říct, že subjektivně není nijak vyšší oproti letním Michelin Primacy a to mě příjemně překvapilo. Nevím už přesně, jak vychází hlučnost v testech (kouknul jsem teď v rychlosti jen na dva letošní a v jednom je na chlup stejná s Continentalem, ve druhém dokonce lepší), ale je třeba si uvědomit, že u testů bývá měřena venkovní hlučnost a nebo se hodnotí mix vnější a vnitřní hlučnosti.