

"Motoru pak nesedí údaj ze senzoru pozice vačkové hřídele vůči klikové a spadne do nouzového režimu, aniž by ještě hrozily mechanické škody"
spacirx píše:Tak to vypadá taky na přeskočený řetěz. Nechytá a když chytne tak skoro nejede, nemá sílu ani na rozjetí.
Můj prodaný Ceed 1.4 r.v. 2007, cca 190.000km na LPG najeto 60.000km. Prodal jsem ho při 180tis. do Kie a tam ji koupil kolega.
Myslíte, že má nárok na nějakou půlroční záruku v Kii? Nevím jak vypadá smlouva...
Edit:
Tak jde skutečně o přeskočený řetěz. Kolega má smůlu protože už je to o pár týdnů déle než půl roku a navíc se prý při koupi auta vptal na záruku a tam mu prý řekli, že žádnou nemá!!!
Jeho známý mechanik mu nabídl opravu buď za 1000kč (jen přeštelování zpět) nebo za 5000kč s výměnou řetězu, pravděpodobně bez napínáku.
Každopádně dám vědět co nakonec měnil a kolik ho to stálo. Já bych určitě vyměnil minimálně i řetěz.
Podle toho mechanika se to stává když necháváte auto stát s kvaltem v kopci. Já auto taky nechával s kvaltem, ale i s ručkou a jen v mírném kopci a 180tis km v pohodě. U kolegy je ten kopeček o něco větší, tak to ten řetěz asi dorazilo.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé