Stránka 1 z 1

RIO-2015-1.4cvvt-6st

PříspěvekNapsal: 26.11.2015 19:02
od jay_rio
Zdravim,

mam asi 2 mesiace stare auto najazdenych 2200 km no od zaciatku sa mi nieco nepacilo na reakcii spojky a plynu. Po zosliapnuti spojky a pusteni plynu otacky rastu este 1 sekundu bez toho aby bol zatlaceny plyn. Vytvara to neprijemny pocit z jazdy ked prestreluju otacky pri radeni vsetkych stupnov. Druhy problem je nastup spojky do zaberu. Je to take trhane a nahle. Nic nic a zrazu po dalsich milimetroch skoci cely stupen do zaberu. Tak isto mi pri chladnom starte vynechava spalovanie. Zatlacim plyn a otacky klesaju a potom skocia (to sa tu uz riesilo prepalenim CPU na fore) V original servise mi uz 2x povedali ze sa zavada neprejavila. Ake mate Vy skusenosti s orig. servisom ? Toto je moje piate auto a bohuzial aj s Citroenom sa jazdilo lepsie ako s tymto. Som velmi sklamany. Skuste nieco poradit. Dakujem.

Re: RIO-2015-1.4cvvt-6st

PříspěvekNapsal: 29.11.2015 14:34
od zulyk
pomale padanie otacok nie je chyba, ale vlastnost motora... s ostatnym sa musis obratit jedine na servis ... ak nie si spokojny so servisom, tak treba skusit iny ;)

Re: RIO-2015-1.4cvvt-6st

PříspěvekNapsal: 29.11.2015 18:19
od crui5er
To ohledně růstu otáček i po sešlápnutí spojky potvrzuji i u mojí 1.6 GDi. Asi to nebude jen vlastnost konkrétního motoru, ale spíše vlastnost SW řídící jednotky u většiny motorů KIA.

Re: RIO-2015-1.4cvvt-6st

PříspěvekNapsal: 29.11.2015 18:30
od Beda
Dve slova: "ekologicka dan" proto se nektere motory chovaji zvlastne po seslapnuti pedalu :blink: Muze za to vetsinou SW a honeni se za emisnimi limity, ktere jak ukazal VW jsou nesmyslne a v realnem provozu nedosazitelne :thd: