Nadmerne opotrebovanie pneu

Trápí Vás něco na voze?

Nadmerne opotrebovanie pneu

Příspěvekod Bezo » 25.04.2010 13:16

zdravim....chcel by som sa informovat ci niekto z vas ma alebo mal taky problem, ze lava predna pneu sa strasne drie...ked som bol prezuvat tak som si vsimol ze lava predna je oproti ostatnym pneumatikam dost opotrebovanejsia a pytal som sa mechanika ze co to moze byt..a on mi povedal ze bud vadny kus pneumatiky alebo je nieco s napravou...tak dal zadne dopredu a opacne....a vcera ked som umyval auto tak som si vsimol ze je lava predna dost opotrebovana...ak ste mali niekto taky problem ako ste postupovali??...dik za radu.
Kia Rio 1.4 16V Sporty
Bezo Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství

Kia Rio II (2007)
40175 km @ 7.5 l/100km

• Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Re: Nadmerne opotrebovanie pneu

Příspěvekod PetrCBR » 25.04.2010 14:18

No jako prvni bych se nechal objednat na geometrii.
Nikdy nerikej ze neco nejde ... vzdycky se najde nejaky blbec, ktery nevi ze to nejde a udela to.
PetrCBR Muž
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství

Sponzor (1)

Re: Nadmerne opotrebovanie pneu

Příspěvekod PetrLa » 25.04.2010 19:56