Nesviti pristrojovka

Trápí Vás něco na voze?

Příspěvekod Návštěvník » 24.03.2009 17:54

Rosia sa mi zvnutra predne svetlomety, tak sa vyhovoria na to, ze som si menil ziarovku akoze ci co?! A na rosiace sa zadne svetlomety sa vyhovoria na co??! ***.
Návštěvník
 


km @ l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Příspěvekod titanus » 24.03.2009 18:12

no ja osobne nepoznam znacku automolky do ktorej ked prides tak ti vsetko okzamzite zoberu na reklamaciu bez akychkovel otazok ci drobnej nedovery...v prvom rade aj ten servis musi zit z niecoho a ak si ma vybrat medzi reklamackou a survisnou opravou tak nevaha...predsa len pre servis je vzdy jednoduchsie zobrat peniace v hotovosti od majitela ako sa natahovat z vyrobcom o uznani ci neuznaní a naslednom faktrurovaní...neobhajujem pristup servisov, ktorí s nás robia blázna ale chapem, ze skusaju...to iste mam ja v robote...ked mi pride typek sa ubytovat bez akejkolvek objednavky len tak tak mu supnem vzdy najvyssiu cenu...ak je "blby" a povie hned ok nech sa paci zaplati a ma...avsak ked sa zacne domahat dakej zlavy alebo ze je to drahe tak samozrejme viem spustit a to aj po peknych par desiatok eur...to je jednoducho tak...je to vsade...druha vec je ked servis nereaguje ked je to uplne jasne...ale zanevriet na celu znacku kia pre par mechanikov ktorí sa snazia osidit vás (urcite nie vsetci)...nie ako firma ale len pre vlastné penazenky :?: treba sa na to pozerat z viacerych uhlov a nie vzdy je spravny iba jeden...uz len jedna vec...nech sa nám to nekazi a nech nemame co opravovat ;)


Winston Wolfe: Že tě někdo vychoval ještě neznamená, že jsi vychovaná.



Honey Bunny: Ale co dál? Chceš pracovat?
Pumpkin: Nikdy!
Uživatelský avatar
titanus Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1690  Témata: 13
Registrován: 08.09.2008
Bydliště: Bratislava - Sliac  Slovakia (sk)
Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) Organizátor srazu (2)

Kia cee'd SW (2008)
63636 km @ 7.5 l/100km

Příspěvekod Návštěvník » 24.03.2009 20:01

titanus, samozrejme s tvojim pristupom sa neda len suhlasit, ale ja som o obdobnych praktikach servisov do velmi podrobna informoval aj priamo dovozcu, skutocne konkretne pripady, z kia motor sales slovensko mi prisla odpoved od nejakej asistentky, ze moj mail preposle kompetentnym osobam a coskoro dostanem odpoved...

uz je to vyse mesiaca, teraz si povieme co? ze nezanevrieme na znacku koli par kompetentnym osobam? okaslat ich... ja uz som zanevrel, nastastie mam to auto uz dost dlho na to, aby som sa k nemu nechoval ako k milacikovi, ale ako k spotrebaku, ktory ked zjazdim, tak kupim druhy.
Návštěvník
 


km @ l/100km

Předchozí

Zpět na Závady

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé