už se to tady někde řešilo a psal jsem k tomu svůj komentář.Pracoval jsem 5 let jako lepič předních světlometů na poměrně velkou část osobních automobilů(BMW,VW,RENAULT,FORD Atd.)Jsem tedy se světlomety a jejich montáží dokonale obeznámen.K tomu problému s mlžení:mě se mlží taky okraje a je to docela normální jev a není třeba se znepokojovat.Jde o to že ve vnitřní teplota ve světle je jiná a hlavně vlhkost je odlišná od venkovní.V různých typech světel je dodatečně a na konci montáže kontrolován přetlak vzduchu který musí světlomet vydržet.Tudíž kdyby jste světlo vyndaly a osprchovaly ho proudem vody nic by se nemělo stát-pokud bylo dobře zalepené special.lepidlem o teplotě 180 st.Aspon my jsme to tak měly nastavené.V každém světlometu bývají cca.2 kulaté či hranaté těsnení které je na bázi větrání a tím se snaží světlomet vyrovnávat teploty a vlhkost.Orosení ve vnitřku nemá žádný vliv na funkčnost světel a jde o přirozený normální jev.
Doufám že jsem dostatečně popsal tento jev

.Čao