Tak operace se zdařila. Nicméně jsem nějak zapomněl fotit

(jak jsem byl v zápalu boje). Ale zkusím popsat postup.
Takže nejdříve šlo ven rádio + plechový rámeček autorádia. Pak asi přišlo to nejhorší a to vyndání celého plastového dílu kolem ofuků a rádia. Takže se nebát a pořádně za ten díl zatáhnout přímo k sobě, žádné páčení - prostrčil jsem ruku skrz otvor pro autorádio (drží to na 5-ti místech nahoře, dvou místech na bocích a dvou místech dole). Nejdříve povolil spodek a strany, s horním stranou byl malinko problém, ale po minutě přemlouvání povolil i on. Potom stačí odpojit konektor k hodinám, vyhřívání zadního skla a výstražným světlům. Na konektor výstražných světel se celý modul napojuje (tzn. oholit 4 kabely, na ně naletovat kabely z modulu trojbliku a potom už jen pátý káblík připevnit na kostru. Kostra šla velmi dobře, hned za autorádiem, téměr u čelního skla je železný rám se šroubem, takže tam jsem to přichytl očkem a matkou M6. Celý modul jsem ještě ukryl do obalu, který jsem udělal z materiálu podobného karimatce, aby nic neklepalo při jízdě. Uvidíme v týdnu v Praze po kostkách, co to bude dělat. Pak už jen zaizolovat nové káblíky, vyzkoušet trojblik a vše poskládat zpět. Zatlačení plastového dílu už šlo parádně.
Mám z toho radost, protože jsem na to zvyklý z jiných aut, takže ta investice se alespoň mě vůbec nemrzí. Jedno bliknutí jsem měl vždycky strach, že mě někdo zezadu přehlídne, ty 3 bliky už jsou přeci jenom lépe vidět.
VELKÝ DÍK FIRMĚ ŠKRLANT MOTORSPORT, PROTOŽE VÝROBEK VYPADÁ PROFI. A HLAVNĚ, NENASTAL ŽÁDNÝ PROBLÉM S MONTÁŽÍ, FUNKČNOSTÍ (ZVYKLÝ Z MINULOSTI OD RŮZNÝCH FIREM JSEM MĚL MALINKO STRACH, ALE JE VIDĚT, ŽE ŠKRLANT MOTORSPORT VĚDÍ, CO DĚLAJÍ). TAKŽE JEŠTĚ JEDNOU DÍKY
Snad jsem tím slohem nikoho neunavil
