Stránka 1 z 1

ET

PříspěvekNapsal: 20.01.2013 16:34
od Rytíř
Pánové co říkáte na ET 37, 15 palců. Pneu 195/60 nebo 65. Syn mi je chce namontovat na auto (Rio II) a já se bojím toho ET. To je rozdíl 9 mm. Kola se do podběhu se vejdou ale co ložiska kol, ramena atd. Co spotřeba? Mám je na auto namontovat ? Poradí mi někdo kdo má zkušenosti s ET :? :? :? :drink:

Re: ET

PříspěvekNapsal: 20.01.2013 19:43
od Stefi
:twisted: já bych se toho nebál, ja sám mám z výroby origo kola s ET56, používám jako zimní a na léto využívám disky s ET47, co je rovněž vystrčené kolo ven o 9 mm, v mém profilu a garáži to uvidíš :roll: , nepozoruji nějaké větší opotřebení, a to už mám jak vidíš přes sto tisíc km, trochu jiný pocit mám při řízení, ale to je síla zvyku :|

Re: ET

PříspěvekNapsal: 23.01.2013 23:26
od Čambrla
Já mám na ceedu 16, ale dal jsem tam nová kola se sedmipalcovým diskem (orig. 6 palců) a s ET (teď si na tu hodnotu nevzpomínám) maximum, co umožnila konstrukce podběhů resp. okrajů blatníků. Jak jsou vystrčená, můžeš vidět na mém avataru a mám i snad fotku v garáži. Vše jsem předem celkem detailně probral se svým servisem. Mám na nich odjeté dvě léta a po dvou garančkách vše OK. Akorát po přezutí letňáků na zimáky a naopak si musím chvíli zvykat na trochu jiné chování při jízdě. Tím, že jsem dal sedmičky, tak jsem snad trošku dorovnal rozdíl v posazení těžiště, protože (když to zjednoduším) co je navíc ven, je i prakticky dovnitř. A váha kola navíc snad nic moc neničí, to by se snad po nějakých 15 - 20 tis. km už projevilo. O tom, o kolik se při jakém ET a šířky ráfku kolo vysune, jsem kdysi psal do tématu k ET. viewtopic.php?f=18&t=1253&p=67842#p61638 . Mám pocit, že u mě to dělá těch 2,5 cm.